Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:54:31 GMT

کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت قابل قبول

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۶۸۲

کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت قابل قبول

‍‍‍‍‍‍

کیفیت هوای شهر تهران همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 72 در وضعیت قابل قبول قرار دارد و آلاینده ازن باعث بروز این وضعیت شده است. در این شرایط توصیه می شود، افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال جاری 9 درصد روزهای سال جاری تاکنون در وضعیت پاک، حدود 69 درصد روزها در وضعیت قابل قبول، حدود 22 درصد روزها در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و حدود 1.2 درصد روزها در ناسالم برای همه گروه های جامعه بوده است. 

در حال حاضر دمای هوای تهران 26 درجه سانتیگراد است و پیش بینی میشود کمینه دما در روز آینده 20 درجه و بیشینه دما 30 درجه باشد. 

سازمان هواشناسی 99/6/11| باران 4 روزه در 15 استان

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هوای پاک شهر تهران بیشتر بخوانید... سازمان هواشناسی ۹۹/۶/۱۱| باران ۴ روزه در ۱۵ استان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سازمان هواشناسی ۹۹/۶/۱۱| باران ۴ روزه در ۱۵ استان واژه های کاربردی مرتبط هوای پاک شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک‌سوم قیمت ۲ طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" ۳ رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد ۴ مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ تقسیم‌بندی دانش‌آموزان برای کلاس‌های حضوری ۵ کدام استان رکورددار بیشترین فاصله ازدواج تا نخستین فرزندآوری است؟! + نمودار ۶ ماجرای نصب "بیلبوردهای موهن" در آستانه محرم و لزوم عذرخواهی صریح شهرداری تهران ۷ دانش‌آموزان در وضعیت زرد دو روز در هفته به مدرسه می‌روند ۸ شیطنت دوباره "بیزینس مانیتور" برای عادی‌سازی بحران جمعیت ایران مهمترین اخبار اجتماعی نظارت مجلس بر اجرای قوانین محیط زیست تشدید می‌شود آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعزیرات به دنبال بازگشت ۱۰ میلیارد یورو ناشی از واردات ۵۰۰ شرکت بی‌نام و نشان منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هوای پاک شهر تهران هوای پاک شهر تهران وضعیت قابل قبول شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای شهر تهران در نخستین روز دومین هفته اردیبهشت ماه همچون روزهای گذشته در شرایط سالم یا همان قابل قبول قرار دارد.

ایرنا در خبری نوشت: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران صبح شنبه و در ساعت انتشار خبر بر روی عدد ۷۷ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد همچنین در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۹۰ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی مناطق در وضعیت سالم قرار دارد.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۳۴ روز هم هوای سالم استنشاق کرده اند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900044

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس