Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آمریکایی "یونایتد ایرلاینز" در آخرین تلاش خود برای افزایش تعداد مسافران هوایی در پی شیوع کرونا و رکود شدید این بخش، روز یکشنبه اعلام کرد که برای همیشه هزینه تغییر رزرو بلیط برای سفرهای داخلی را حذف کرده است.

به گزارش پول نیوز  به نقل از رویترز، شرکت آمریکایی "یونایتد ایرلاینز" در آخرین تلاش خود برای افزایش تعداد مسافران هوایی در پی شیوع کرونا و رکود شدید این بخش، روز یکشنبه اعلام کرد که برای همیشه هزینه تغییر رزرو بلیط برای سفرهای داخلی را حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت هواپیمایی یونایتد که در شیکاگو مستقر است، از جمله خطوط هوایی بزرگ آمریکا بود که امسال اقدام به حذف موقت هزینه های تغییر رزرو بلیط کرد تا با توجه به عدم اطمینان در مورد شیوع کرونا، به مسافران انعطاف بیشتری در برنامه های سفری خود بدهد.

 

اکنون این سیاست را برای کلیه بلیط های استاندارد اکونومی و پریمیوم خود دائمی کرده است و آن را در مورد بلیط های رزرو شده تا پایان سال نیز اعمال خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش، هزینه استانداردی که از مسافران برای تغییر رزرو بلیط آنها گرفته می شد، برای پروازهای داخلی 200 دلار بود.

 

اسکات کربی، رئیس اجرایی خطوط هوایی یونایتد در یک پیام ویدیویی به مشتریان گفت که خلاص شدن از چنین هزینه هایی اغلب درخواست اصلی مسافران است.

 

این اقدام شرکت یونایتد در حالی صورت می گیرد که خطوط هوایی "ساوث وِست ایرلاینز" سیاست دیرینه ای را مبنی بر عدم دریافت هزینه از مسافران برای تغییر بلیط دنبال کرده است.

 

خطوط هوایی روزانه میلیون ها دلار را به دلیل بحران شیوع کرونا از دست می دهند، اما قبول دارند که بازگرداندن اعتماد به مشتری و انعطاف پذیری، مردم را به استفاده از سفرهای هوایی ترغیب و مسیر بازگشت خطوط هوایی به سودآوری را هموار خواهد کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز کروناویروس یونایتد ایرلاینز آمریکا خطوط هوایی شیکاگو خطوط هوایی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب