Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:59:43 GMT

زن خطاکار تهرانی شوهرش را سلاخی کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۷۷۰۳

زن خطاکار تهرانی شوهرش را سلاخی کرد +عکس

به گزارش رکنا ، ۷‌اردیبهشت‌سال‌۹۶، یک راننده تاکسی مأموران پلیس پایتخت را از کشف جسد مثله شده مردی باخبر کرد و گفت: «ساعتی قبل زن جوانی را از خیابان ششم نیروی‌هوایی به عنوان مسافر سوار کردم تا به حاشیه تهران ببرم. او یک بسته پتو پیچ شده همراه خودش داشت و وقتی به مقصد رسیدیم زن جوان بسته را با خودش بیرون برد که متوجه شدم قسمتی از بدن یک مرد از داخل بسته بیرون زده است و تازه متوجه شدم آن زن بدن مثله شده مردی را با خود حمل کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بعد از توضیحات راننده تاکسی، مأموران به آدرس محل مورد نظر رفتند و زن ۴۵‌ساله به نام ژاله را بازداشت کردند. او به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. ژاله در روند بازجویی‌ها با اقرار به قتل شوهرش و مثله کردن جسد آن در شرح ماجرا گفت: «سال‌۷۴ با ارژنگ ازدواج کردم. او معتاد به مواد مخدر بود. بعد از دو سال صاحب یک فرزند دختر شدیم، اما بداخلاقی‌های همسرم ادامه داشت و مرا خسته کرده بود. این شد که از ارژنگ طلاق گرفتم، اما دخترم با او زندگی می‌کرد. هرازگاهی به دیدن دخترم می‌رفتم تا اینکه او به سن‌۲۰‌سالگی رسید.»

متهم ادامه داد: «دخترم از جدایی من و پدرش خیلی ناراحت بود و اصرار داشت دوباره با پدرش ازدواج کنم. می‌دانستم برگشت به زندگی سابق فایده ندارد به همین خاطر قبول نکردم. از طرفی طاقت بی‌تابی‌های دخترم را نداشتم این شد که به او قول دادم یک روز در میان به خانه آن‌ها بروم و کنارش باشم.»

جزئیات قتل شوهر سابق از زبان همسر قاتل

متهم درباره جزئیات قتل گفت: «آخرین بار که به خانه شوهر سابقم رفته بودم دخترم خانه نبود. من و ارژنگ تنها بودیم. دوباره حرف گذشته به میان آمد و همین بهانه درگیری شد. در آن درگیری یاد خاطره‌های گذشته افتادم و کنترل اعصابم را از دست دادم. قندشکن را برداشتم و از پشت سر چند ضربه به سر ارژنگ زدم. بعد از آن با چاقو هم چند ضربه به او زدم تا اینکه از نفس افتاد. وقتی شوهر سابقم را خونین روی زمین دیدم کنارش نشستم و ساعت‌ها گریه کردم. نمی‌دانستم با جسد چکار کنم. ترسیده بودم و توان اینکه جسد را به بیرون از خانه ببرم نداشتم. این شد که با چاقو سرش را بریدم و یک پا و دست او را نیز قطع کردم، اما سایر قسمت‌های بدنش را نتوانستم ببرم. تکه‌های جسد را لای پتو گذاشتم و یک تاکسی گرفتم تا آنرا در حاشیه شهر رها کنم، اما حین پیاده شدن از ماشین تکه‌ای از جسد از داخل پتو بیرون افتاد و همین سرنخی شد تا دستگیر شوم.»

قاتل شوهر سابق جنون روانی داشت یا خیر؟

در روند تحقیقات، متهم برای بررسی سلامت روانی به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی معرفی شد تا اینکه کارشناسان اعلام کردند، متهم جنون دارد و از اختلال شدید روانی رنج می‌برد. بعد از اعلام این نظریه، متهم با اعتراض اولیای‌دم این بار به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه کارشناسان برای بار دوم جنون زن میانسال را تأیید کردند، اما این بار نیز متهم با اعتراض اولیای‌دم بار دیگر به کمیسیون هفت نفره پزشکی قانونی معرفی شد. سرانجام در نظریه سوم، کارشناسان اعلام کردند متهم از نظر روانی سالم است و هنگام وقوع جرم مسئول رفتار خود بوده است. کارشناسان همچنین اعلام کردند، افسردگی متهم به خاطر حالات ناشی از وقوع قتل است.

دختر مقتول قصاص مادرش را می خواهد

با اعلام این نظریه این بار متهم با اعتراض وکیلش برای آخرین بار به کمیسیون ۹نفره پزشکی قانونی معرفی شد، اما کارشناسان پس از بررسی‌های تکمیلی، این بار نیز سلامت روانی زن میانسال را تأیید کردند. به این ترتیب پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم، روز گذشته روی میز هیئت قضایی شعبه دهم قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند. سپس دختر مقتول در جایگاه ایستاد و گفت: «فکر نمی‌کردم با مادری سنگدل زندگی می‌کنم. گذشت نمی‌کنم و درخواست قصاص دارم.»

سپس متهم با قبول اتهاماتش در جایگاه قرار گرفت و بعد از شرح ماجرا گفت: «آن روز به خاطر خاطرات تلخ گذشته دچار جنون شدم و مرتکب قتل شدم. پشیمانم و درخواست گذشت دارم.» در ادامه وکیل متهم به دادگاه گفت: «تحقیقات درباره این پرونده تکمیل نشده و حتی بازسازی صحنه جرم نیز صورت نگرفته است. از دادگاه درخواست دارم تا تحقیقات پرونده کامل شود.»

در آخر هیئت قضایی با قبول این درخواست، پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارجاع دادند. به این ترتیب متهم با تکمیل تحقیقات بار دیگر از خودش دفاع خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس معتاد مواد مخدر سلامت پزشکی جرم اخبار حوادث قتل شوهر زن قصاص حوادث تهران درخواست اخبار تهران عکس فیلم خانواده ساعت تهران حوادث تهران اخبار تهران عاشورا زن قتل پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است

فرارو- مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری عصر روز پنجشنبه در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری و ستاد سالگرد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین احمد ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند. 

به گزارش فرارو، حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی تهرانی در این مراسم سخنرانی خود را با موضوع علم و معرفت و جایگاه عالم دینی در جامعه آغاز کرد و گفت: در سیره امام جعفر صادق (ع) جهل و نادانی بزرگترین مرض بود. انسان در حرف ممکن است ادعای دینداری داشته باشد، اما تا مادامی که نسبت به توحید و ولایت جاهل و نادان باشد و نتواند حق را از باطل تشخیص دهد، دینداری‌اش هم ارزشی نخواهد داشت. 

هاشمی تهرانی با بیان اینکه علم و معرفت یک حقیقتی است که ائمه اطهار مکرراً شیعیان را به آن‌ها توصیه می‌کردند، تصریح کرد: محب و شیعه بی‌سواد و بی‌معرفت، به درد اهل بیت (ع) نمی‌خورد. معارف غنی اهل بیت (ع) غیر از این چیز‌هایی است که ما در کتاب‌های خود می‌خوانیم. اهل بیت (ع) در مقام آموزش شیعیان یک راه خاصی را طی کردند. شیعه و محب بی سوادِ جاهل به چه دردی می‌خورد. 

این سخنران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصربفرد استاد مطهری این بود که تراز منبر را در عالی‌ترین سطح خود حفظ کرد، ادامه داد: استاد مطهری جایی منبر می‌رفت که وقتی پایین می‌آمد منبر و مطالب او کتاب معرفتی شیعه می‌شد. در زمان خود برخی از این کتب به چاپ ۴۰، ۵۰ و ۶۰ می‌رسید. استاد مطهری تراز عالم دینی را حفظ کرد. اینکه ما بنشینیم خواب، خاطره و حکایات شخصی تعریف کنیم به چه دردی می‌خورد. باید از استاد مطهری یاد بگیریم.

این سخنران مذهبی اضافه کرد: هیئت گرفتن و نماز جماعت فوق العاده خوب است، اما آنچه که یکایک ما موظف هستیم این است که معارفت اهل بیت (ع) را ابتدا یاد بگیریم و به نسل بعد خود منتقل کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مساله حجاب یکی از معضلات کف جامعه ما امروزه است که خیلی فراگیر است، ابراز کرد: بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند. اگر معارف دینی در سطوح مختلف ارائه می‌شد و با این جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم. آیت الله مطهری با سعه صدر با تمام مخالفین بحث می‌کرد. مباحثات دقیق، بدون اینکه از کوره در برود. اسلام این را می‌خواهد که انسان آن‌چنان قدرت پیدا کند و معرفت عمیق دینی را آن‌چنان ارائه کند و بگوید هر کسی هر چه شبهه دارد بیاورد. این خصیصه مکتب تشیع و امام صادق (ع) است. علمای ربانی دین ما این چنین بودند. 

هاشمی تهرانی گفت: تهران بزرگانی به خود دیده است. مرحوم ابوالحسن رفیعی قزوینی، مرحوم شاه آبادی در تهران منبر‌های عمیق معرفتی می‌رفتند که پامنبری‌ها آن‌ها طلاب و دانشجو نبودند، بازاری‌های تهران بودند. مرحوم آیت الله میرزا عبدالکریم روشن در چهارراه سیروس برای مردم توحید تبیین می‌کرد. 

او با ابراز تأسف از اینکه امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته است، اظهار داشت: علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند. هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد. آقای مداح می‌آید سینه زنی را برگزار می‌کنند و تمام می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی تهرانی در پایان گفت: برخی آقایان علم‌شان که بالا می‌رود دیگر ابا دارند که روضه بخوانند. اما شأن جلیل القدر مرحوم آقای مطهری این بود که در اوج حکمت و استاد تمامی حوزه و دانشگاه وقتی منبر می‌خواند بعد از آن در روضه برای سیدالشهدا هق هق می‌کرد که نشان می‌دهد در اوج علم و معرفت هم که باشی تنها راه نجات، راه اختصاصی رحمت واسعه حضرت سیدالشهداء (ع) است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت