Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موحد با اشاره به برگزاري ويژه برنامه نوجوان عاشورايي در کانون شهید صالحی در دهه اول محرم، از برگزاری مراسم اختتامیه این برنامه با حضور نوجوانان عاشورایی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، ضمن تلیت به مناسبت ایام محرم گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و ايام سوگواري امام حسين عليه السلام و شهداي کربلا ، کانون شهيد صالحي با رعايت پروتکل هاي بهداشتي اقدام به برگزاري ويژه برنامه نوجوان عاشورايي نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی ادامه داد: این برنامه که با استقبال عموم نوجوانان مواجه شد امروز (چهارشنبه 12شهریور) به کار خود پایان می دهد.

 

وی موضوع این برنامه را مرد و نامرد عنوان کرد و افزود: این مراسم همراه با برنامه های متنوع  از جمله  اجرای گروه نمایش و شعرخوانی نوجوانان عاشورایی برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به سخنوان برنامه گفت:  این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام معتمدی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موحد یادآور شد: این مراسم امروز از ســـاعــت ۱۷ تـــا ۱۹ در بنیادفرهنگی امامت واقع در بلوار معلم کوچه ۱۰ خیابان شهیدین پلاک ۵۲  برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با بیان اینکه ورود برای عمـوم نوجوانان آزاد است تاکید کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسـک و فاصله گذاری برگزار خـواهد شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد عاشورا کانون های مساجد حجت الاسلام شهید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوجوانان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با شرکت در ویژه برنامه «از آبی ها فراتر» ضمن پاکسازی ساحل، حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهرافزود: از جمله قسمت های این برنامه می توان به آشنایی نوجوانان با دلیل نامگذاری و اهمیت روز ملی خلیج فارس، تشکیل زنجیره انسانی، پاکسازی ساحل خلیج فارس، بازی و سرگرمی، اجرای موسیقی زنده محلی توسط نوجوانان، مسابقه و… اشاره کرد

وی گفت: خلیج فارس به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران دارای ارزش سیاسی و فرهنگی بسیاری است.

وی ادامه داد: ما خلیج فارس را بخشی از هویت ایرانی خویش میدانیم و بخاطر همین بر آنیم تا این برگ زرین هویتی را به نسل جدید معرفی کنیم، برنامه امروز هم در همین راستا بود که سعی شد ضمن شادابی در طراحی برنامه محتوا نیز به خوبی رعایت شود.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برنامه های متنوعی را به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس ترتیب داده است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآور شد: برنامه «از آبی ها فراتر» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور نوجوانان بوشهری برگزار شد.

کد خبر 6092609

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود