Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، گفت: شرکت توزیع برق در نظر دارد تمام کابل‌های روغنی فرسوده را شناسایی و از شبکه خارج کرده و آن را به کابل حرارتی تبدیل کند.

عبید علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تبدیل کابل‌های روغنی به حرارتی، اظهار کرد: امسال تاکنون در شهرستان سنندج، دیواندره و بانه به دلیل فرسودگی ۲ کیلومتر کابل‌ روغنی به کابل‌ خشک(حرارتی) تبدیل‌شده‌ که برای اجرای این طرح ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کابل‌های روغنی در شرایط رطوبت بالا، هوای خشک، دمای سرد و محیط آلوده مشکلاتی را به وجود می‌آورند که نیاز به سرویس، تعمیرات و نگهداری دوره‌ای و بازدیدهای مکرر دارند.

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، بیان کرد: امکان اتصالی و ایجاد آتش‌سوزی و نتیجتا خاموشی طولانی مدت و همچنین آلودگی زیست محیطی و مسائل ایمنی از معایب استفاده از کابل روغنی نسبت به کابل‌های حرارتی است. لذا با توجه به برتری فنی، زیست محیطی، ایمنی، نگهداری و اقتصادی کابل های حرارتی نسبت به کابل های روغنی تقریبا استفاده از این کابل ها و همچنین تولید آن ها منسوخ‌شده است.

علی محمدی با اشاره به مزایای کابل حرارتی، بیان کرد: کاهش خاموشی، کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش قطعی‌های بی‌برنامه، قابل‌استفاده در تمام محیط و دما، افزایش پایداری شبکه، انعطاف‌پذیری و نصب سریع و  تلفات پایین آن نسبت به کابل‌های روغنی از مزایایی دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شرکت توزیع برق در نظر دارد تمام کابل‌های روغنی فرسوده را شناسایی و از شبکه خارج کرده و آن را به کابل حرارتی تبدیل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق کابل استانی اقتصادی شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد

به گزارش خبرآنلاین موسویان نوشت:

بعد از ۲ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900006

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است