Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: با ایجاد سه دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد ؛ ۴۵هزار نفر از خدمات این دفاتر بهره مند می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد تقی آریان افزود:با شناسایی ظرفیت ها و نیازمندی های محلات مشکلات در راستای خدمات رسانی و بهبود و توسعه اجتماعی و اقتصادی حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :اولویت بندی نیازمندی های محلات در خصوص تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۷ و ۹۸ مناطق ویژه اجتماعی کشور با اعتبار بالغ بر ۱۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

آریان به اهداف دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی اشاره و تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری بعنوان حلقه گمشده خدمت رسانی و توسعه پایدار مناطق کمتر برخوردار شهر ها هستند.

وی افزود: مشاوره فردی و گروهی به صورت رایگان، تهیه گزارش معضلات محلات نظیر وضعیت آسفالت معابر، کمبود های زیرساختی، پیگیری های تخصیص اعتبارات و همسویی اعتبارات هزینه ای دستگاه ها و بسیاری موارد دیگر در قالب عملکرد به صورت مستمر انجام می پذیرد.

آریان گفت: به منظور پایش عملکرد دفاتر، گزارش عملکرد، ماهانه، فصلی و سالانه از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مشاور ملی طرح ارائه می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی آریان استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی