Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد شمس فرماندار دهگلان در نشست شورای اداری شهرستان گفت: مردم باید از مسئولین بازخواست کرده و مسئولین هم مکلف هستند در قبال خواسته و مطالبه مردم جوابگو باشند زیرا رویه خدمتگزاری آلان با رویه خدمتگزاری اوایل انقلاب خیلی فاصله گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، فرماندار دهگلان با اشاره به اصلاح ضعف و آسیبها در کشور و با بیان اینکه مردم ایران اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون در همه سختیها کمک حال دولت و نظام بوده اند گفت: اگر مسئولین صادق و پاک در مسندها و مناصب باشند و مردم بتوانند دغدغه های خود را به گوش مسئولین برسانند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مردم باید از مسئولین بازخواست کرده و مسئولین هم مکلف هستند در قبال خواسته و مطالبه مردم جوابگو باشند زیرا رویه خدمتگزاری آلان با رویه خدمتگزاری اوایل انقلاب خیلی فاصله گرفته است.

فرماندار دهگلان با اشاره ه به وجود سه سد در شهرستان دهگلان گفت: این شهرستان بر پایه کشاورزی استوار است که در صورت تخصیص اعتبار در این راستا می شود بسیاری از مشکلات و بیکاری شهرستان را رفع نمود.

شمس با اشاره به تعداد سیصد و چهل و سه واحد کارخانه و کارگاه در سطح شهرستان در شهرستان گفت: تعداد صد و نود و دو واحد فعال، هفده واحد نیمه فعال و صد و سی و چهار واحد غیر فعال در حوزه کشاورزی و تعداد سی و یک واحد فعال، بیست و یک واحد نیمه فعال و بیست و پنج واحد غیر فعال در حوزه صنعت و معدن وجود دارد چرا باید در حوزه کشاورزی و صمت واحد غیر فعال و نیمه فعال داشته باشیم چرا کارشناسی نمی شود و تا خلاء ها بر طرف شود.

 وی بیان داشت: سرمایه های هنگفتی در شهرستان دهگلان وجود دارد که این رقم در کشور بسیار بالاست اما اینکه کمتر از ظرفیت طرحی استفاده می شود به ضرر تولید شهرستان است.

 وی با اشاره به دو  واحد گاو داری دو هزار راسی و سه هزار راسی در شهرستان گفت: حدود چند ساله گاو داری دو هزار راسی با پنجاه راس گاو و چهار نفر کارگر شروع بکار کردهاست، این جای سوال است که این سرمایه کجاست و اگر کسی عدم مدیریتی دارد باید تعیین تکلیف شود. چرا باید سرمایه این مردم در قالب تسهیلات اشتغال توسط چندین واسطه به جیب اشخاصی برود که جنبه شخصی داشته باشد و خروجی کار هیچ عاید و نتیجه ای برای مردم شهرستان ندارد.

 فرماندار دهگلان گفت: مردم باید تا کی از مسئولین گله مند باشند و این دیوار بی اعتمادی مردم به مسئولین روز به روز خرابتر می شود.

وی با اشاره به تخصیص آب سد ژاوه به سد سورال گفت: سد سورال چندین بار سر ریز نموده و اکنون مقدمات آن فراهم شده که باید آب سد ژاوه به این سد تزریق شود تا مشکلات مردم حل شود و از نماینده دو شهرستان خواست برای رفع این مشکل باید درصدد تخصیص اعتبار بابشیم تا مشکلات را احصاء کنیم  زیرا اعتبار هنوز تخصیص پیدا نکرده است و نیاز است به عنوان مطالبه مردم در دستور کار قرار گیرد.

شمس با اشاره به افتتاح طرح ها در شهرستان گفت: اگر طرحی در شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد یا افتتاح می شود باید آبرومندانه باشد نه اینکه یک سری طرح های قبلا افتتاحی هنوز تکمیل نشده و دوباره به اعتبار نیاز دارد چرا باید طرح نیمه کاره افتتاح شود.

فرماندار دهگلان با اشاره به بحث قیر جادهای روستایی گفت: تمام دغدغه ما آسفالت دو الی سه کیلومتری جاده های روستایی است و با وجود چهل و دو سال از عمر با برکت نظام اسلامی ما بر همان مسیر اول هستیم که باید با دید باز نگاه کنیم زیرا مردم در همه صحنه ها همگام و همراه با نظام بوده اند زیرا مردم وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند و ماباید خالصانه به مردم خدمت کنیم.

فرماندار دهگلان با اشاره به کمبود آب شرب روستاهای شهرستان گفت: اعتبار شهرستان دو میلیارد تومان است و تمام تلاش ما در توزیع این بوده که اعتبار به پروژه های اولویت دار اختصاص یابد در حالیکه مشکل آب شرب کل شهرستان با هشتاد و پنج میلیارد تومان با پیشرفته ترین امکانات حل خواهد شد و این رقم کمی برای شهرستان است.

 فرماندار دهگلان با اشاره به مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان گفت: چرا باید در روستای گردمیران با جمعیت  چهارصد خانوار تنها یک ساعت در شبانه روز آب شرب وجود داشته باشد و کشاروز و دامدار برای مصرف و استحمام باید آب موردنیاز را ازکجا تامین کنند.

 وی ضمن انتقاد از مستقل نبودن بعضی ادارات شهرستان گفت: در حوزه بهداشت چندین خانه بهداشت شهرستان دهگلان تحت نظر مرکز بهداشت شهرستان قروه است که این برای ساکنان روستاهای ما مشکل است نیاز است در اسرع وقت این مشکل بر طرف شود.

فرماندار دهگلان با تاکید بر کارشناسی رفع موانع تولید درشهرستان اظهار داشت: طرح ها و پروژه های که در استان بررسی می شود باید توسط کارشناسان شهرستان خودش انجام شود زیرا کار گروه رفع موانع تولید برای حل مشکلات شهرستان است نه اینکه برای رفع مشکل شهرستان در استان تصمیم گیری شود که شهرستان اصلا مطلع نیست و زمانی که مصوبات جلسه به شهرستان می رسد دیگر هیچ نفعی برای شهرستان ندارد.

 فرماندار دهگلان ضمن انتقاد شدید از بعضی کارفرمایان گفت: چرا کارگری که دوازده سال در یک کارخانه یا کارگاه تولیدی کار کرده کارفرما به راحتی اقدام به اخراجش می نماید این کار چه دلیلی دارد کارگر بعد از دوازده سال کار اخراج شود کجا دنبال کار برود اگر در این موضوع مدیر سوء استفاد می کند باید با او برخورد شود.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی گفت: نیاز است برای این تسهیلات دستورات لازم صادر شود زیرا بعضی از تسهیلات حالت انحرافی به خود گرفته کسانی که میلیاردی تسهیلات دریافت کرده اند طرح و پروژه آنان کجاست که در کار گروه مصوب شده و با توجه به تسهیلات پرداخت شده آلان نباید بک نفر بیکار در شهرستان وجود داشت.

 فرماندار دهگلان در بحث انتصاب و استخدام گفت: کسانی باید انتصاب شوند که لیاقت داشته باشند زیرا  بسیاری از انتصابها مشکلات را بیشتر کرده است باید  انتصابی صورت گیرد که آن افراد تجربه کاری داشته و بتوانند برای مردم و نظام کار کنند.

 وی با اشاره به بحث راه آهن بیان داشت: با توجه به وعده های داده شده در ایام  دهه مبارک فجر شاهد سوت قطار در شهرستان واستان خواهیم بود که این نوید بسیار خوبی برای شهرستان است.

چرا بانکها در پرداخت تسهیلات وام ازدواج سخت گیری می کنند؟

امام جمعه دهگلان با اشاره به مشکلات وام ازدواج جوانان در شهرستان گفت: چرا بانکها در پرداخت وام ازدواج جوانان سخت گیری می کنند و از متقاضیان وام ضمانت کارمند می خواهند که اینکار برای متقاضیان مشکل است چرا وام و تسهیلات میلیاردی از همین بانکها اخذ شده و یک برگ فتوکی هم به ضمانت گرفته نشده در حقیقت این فساد بانکی آبروی نظام  را زیر سوال برده است.

ماموستا محمدی گفت: چرا باید برای دانه درشتها با دریافت وام میلیارد حتی کپی شناسنامه و کدملی ثبت نشود اما برای جوانی که نیاز به 50 میلیون وام برای تشکیل زندگی دارد باید این همه مشکل بانکی برایش ایجاد شود که اینکار نیاز به اصلاح دارد و قانون باید در راستای خدمت به مردم گام  بردارد که از فرماندار خواست با مسئولین بانکی در راستای حل این مشکل رایزنی نماید.

 امام جمعه دهگلان با اشاره به بحث بیکاری جوانان گفت: کسانی که به کارخانه لاستیک بارز معرفی میشوند تعداد اندکی از آنان جذب می شوند که این گلایه مردم شهرستان است و با توجه به اینکه افراد معرفی شده شرایط استخدامی دارند که نیاز است مدیر عامل کارخانه در این زمینه توضیح دهند.

وی افزود با جمعی از روحانیون منطقه در بازرسی از این کارخانه پیگیر افراد معرفی شده برای جذب هستیم چرا که این کارخانه در شهرستان دهگلان و به اسم شهرستان از امکاناتش استفاده می کنند نیاز است که جوانان بومی شهرستان در اولویت جذب باشند.

انتهای یپام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان دهگلان شهرستان گفت آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مهدی رحماندوست گفت: ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان واقع در روستا‌های عاشق حصار و قازان داغی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع قلمع و قمع شد.

وی اضافه کرد: ۴۱ بنای غیرمجاز نیز متعلق به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین به مساحت ۷۸ هزار متر مربع واقع در منطقه میانچال تخریب و قلع و قمع شده است.

این مسئول ادامه داد: مستحدثات تخریب شده شامل دیوارکشی، پی کنی، فنس کشی و ساخت بنا بوده که با حضور رییس و کارشناسان امور اراضی شهرستان تاکستان، نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری اجرا شده است.

رحماندوست بر حفظ کاربری زراعی و باغی در اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: سودجویان زمین همواره در همه ایام به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز کشاورزی هستند که نیرو‌های یگان حفاظت با هدف مقابله با این افراد به صورت شبانه روزی به گشت زنی در سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعاتی از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی (فیلم)