Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:24:54 GMT

ثبت نام دانشجویان جدید از اواخر مهر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۳۱۷

ثبت نام دانشجویان جدید از اواخر مهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آهنچیان درباره ثبت نام دانشجویان جدید در سال تحصیلی پیش رو گفت: همه ما وابسته به اعلام نتایج کنکور هستیم.

وی ادامه داد: سازمان سنجش آموزش کشور برنامه ریزی هایی انجام داده است و وعده ای که در ۴ مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری داده شده این است ما بعد از ۲۰ مهر، نتایج را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی یادآور شد: دانشگاه ها چند روزی را برای ثبت نام نیاز دارند. از طرفی ثبت نام ها الکترونیکی خواهد بود که دانشجویان بتوانند از راه دور مدارک و مستندات خود را بارگزاری کنند و ثبت نام اولیه را انجام دهند که به اقتضاء شرایط هر دانشگاه تغییر می کند.

به گزارش مهر، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم نیز روز گذشته، درباره اینکه با توجه به تاخیر در برگزاری کنکور، قبول شدگان فرصت شرکت در کلاس‌ها را خواهند داشت گفت: ترم اول برای نو ورودان دانشگاه‌ها از آبان است و طبق برنامه سازمان سنجش در اواخر مهر و اوایل آبان این اسامی به دانشگاه‌ها داده شود.

وی افزود: ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دانشجویان ترم خود را آغاز می‌کنند که در ادامه تحصیل دچار وقفه نشوند و روال ترمی دانشگاه‌ها هم برهم نریزد.

کد خبر 5013782 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال تحصیلی جدید ثبت نام دانشجویان سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 99 محرم 99 ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بدون آزمون آموزش مجازی سال تحصیلی جدید آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی

دریافت 51 MB کد خبر 6091091

دیگر خبرها

  • استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین
  • فیلم| پلیس فرانسه هم به جان دانشجویان دانشگاه سوربن افتاد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی