Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در حکمی سرپرست دانشکده علوم انسانی این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، عبدالله قاسمی پیربلوطی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار کرد: در ترم‌های گذشته، ماه محرم و شرایط کرونا و تعطیلی دانشکده‌ها، انجام امور آموزشی دانشجویان به ویژه دانشکده علوم انسانی با بیش از 10 هزار دانشجو با مشکلات خاص همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارکنان پشتیبان آموزش دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به صورت شیفت‌بندی در دانشگاه حضور داشتند و خدمات‌رسانی لازم را به دانشجویان ارائه کردند.

به گزارش آنا، در این مراسم با حکم عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ شهرقدس  فرزاد آسایش  به سمت سرپرستی دانشکده علوم انسانی این دانشگاه منصوب و از تلاش‌های حسین منوری قدردانی شد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهرقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشکده علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا