Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:35:30 GMT

خاطره ای فراموش نشدنی با خرید هدیه سالگرد ازدواج

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۹۳۷

خاطره ای فراموش نشدنی با خرید هدیه سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از مناسبت هایی است که افراد تلاش می کنند که خاطره ای فراموش نشدنی را برای همسران خود در این روز رقم بزنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویستور، بسیاری از مردم می پرسند که چگونه روز سالگرد ازدواج را خاطره انگیز کنیم؟

در این رابطه باید بدانید که خرید هدیه سالگرد ازدواج یکی از بهترین راه هایی است که روز سالگرد ازدواج را به یادماندنی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا همسر شما با دریافت هدیه احساس می کند که برای او اهمیت قائل شده اید و روز ازدواجتان برای شما نیز بسیار مهم است.

بنابراین اگر نمی دانید که برای این روز خاص باید چه کادویی تهیه کنید و به همسر خود بدهید؛ در ادامه این متن با ما همراه باشید که با بهترین ایده ها آشنا شوید.

سالگرد ازدواجی خاطره انگیز با کادوهای خوشبو و رایحه دار

جالب است بدانید که رایحه ها تنها مواردی هستند که هرگز فراموش نمی شوند و با هر بار استشمام یک رایحه افراد آن را به خاطر می آورند. به همین دلیل از گذشته تاکنون ادکلن ها و عطرها از جمله رایج ترین کادوها محسوب می شوند.

در این رابطه باید بدانید که اگر قصد دارید که در روز سالگرد ازدواجتان خاطره ای فراموش نشدنی را رقم بزنید؛ بهترین راه این است که یک عطر خوشبو به همسر خود هدیه بدهید. چنان که او با هر بار استفاده از این عطر و استشمام رایحه آن، این روز به خصوص و محبت شما را به یاد آورد.

اگر به دنبال عطرهای خوشبو برای همسر خود هستید؛ باید بدانید که سایت ویستور بهترین عطرها از جکله ورساچه و بولگاری را به بازار عرضه می کند. بنابراین با بازدید از صفحه هدایای سالگرد ازدواج این سایت، بهترین عطر را برای همسر خود تهیه کنید.

خاطره هایی به یادماندنی از سالگرد ازدواج با کادوهای کاربردی

یکی دیگر از انواع کادوهایی که باعث می شود که همسر شما هیچ زمانی سالگرد ازدواجتان را فراموش نکند؛ کیف پول و کیف موبایل است.

زیرا افراد جهت خروج از خانه تنها به یک کیف پول و کیف موبایل نیاز دارند. به همین جهت اگر این کیف را به همسر خود هدیه بدهید؛ به دلیل کاربرد زیاد این کادو، همیشه سالگرد ازدواجتان را به خاطر می آورد و خوشحال می شود.

همچنین اگر یک عکس دونفره درون این کیف قرار دهید؛ او بسیار شگفت زده خواهد شد. بنابراین با خرید یک کیف پول و کیف موبایل به عنوان کادو سالگرد ازدواج ضمن رفع نیاز همسر خود، این روز را به یادماندنی خواهید کرد.

گل، خاطره انگیزترین کادوی سالگرد ازدواج است

اگر شما در سالگرد ازدواجتان یک گل زنده و طبیعی به همسر خود هدیه بدهید؛ او تا زمانی که این گل را بببیند؛ روز سالگرد ازدواجتان را فراموش نخواهد کرد. به همین دلیل بهترین و ارزان ترین کادو برای سالگرد ازدواج گل های طبیعی هستند.

در این رابطه باید بدانید که امروزه انواع گل های طبیعی و زیبا به شکل دوتایی یا سه تایی با گلدان های به خصوصی به فروش می رسند. به طوری که علاوه بر زیبایی گل، گلدان های آن ها باعث افزایش جلوه دکوراسیون منزل یا محل کار همسر شما خواهد شد و این امر بسیار برای او خوشایند است. از جمله این پک های گل طبیعی باید به مجموعه اگلونما با گلدان فلزی پایه دار اشاره کنیم.

چنان که با خرید این مجموعه زیباترین گل طبیعی را به همسر خود هدیه می دهید و گلدان های فلزی پایه دار آن با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک هماهنگ می شود.

سالگرد ازدواج را برای همسر علاقه مند به موسیقی ماندگار کنید

همانطور که می دانید؛ امروزه بسیاری از افراد به موسیقی علاقه دارند و زمان زیادی از روز و شب خود را با شنیدن موسیقی و آهنگ سپری می کنند. به طوری که با شنیدن هر موسیقی زیبا و جدید روح و روان آن ها تسکین پیدا میکند.

به همین دلیل یکی بهترین ایده های هدیه سالگرد ازدواج، یک جعبه موزیکال است. اگر این جعبه را در روز سالگرد ازدواج به همسر خود هدیه بدهید؛ او با هر بار شنیدن موسیقی ها به یاد شما و این روز خاص می افتد. ضمن اینکه امکان تغییر موسیقی متناسب با سلیقه او وجود دارد.

همچنین باید بدانید که استفاده از جعبه های موزیکال در دکوراسیون بسیار رایج است و باعث زیبایی فضا می شود. به همین جهت همسر شما با دریافت این کادو بسیار خوشحال خواهد شد و به این دلیل که به علایق او اهمیت می دهید؛ احساس ارزشمندی پیدا میکند.

خلق خاطره ای فراموش نشدنی در سالگرد ازدواج با ویستور

جالب است بدانید که سایت ویستور یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های هدایای سالگرد ازدواج است که به شما کمک می کند که خاطره ای خاص و ماندگار را در این روز برای خود و همسرتان رقم بزنید. چنان که در صفحه هدایای سالگرد ازدواج این سایت انواع کادوها متناسب با سلایق مختلف به فروش می رسد.

به این شکل با بازدید از این صفحه، هدیه مورد علاقه همسرتان را تهیه می کنید و با این کادو روز سالگرد ازدواج خود را خاطره انگیز خواهید کرد. ضمن اینکه با خرید کادو سالگرد ازدواج از ویستور از خدمات ویژه ای همچون کارت تبریک رایگان، ساک دستی رایگان، ارسال سریع و غیره بهره مند می شوید.

بنابراین جهت خرید کادوی سالگرد ازدواج خود همین الان از این سایت بازدید کنید و از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هدیه سالگرد ازدواج خاطره ای فراموش نشدنی روز سالگرد ازدواج باید بدانید برای همسر همسر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس

باشگاه سپاهان چند هدیه به ژوزه مورایس داد.

طرفداری | ژوزه مورایس جدیدترین مسلمان فوتبال ایران است.

ژوزه مورایس پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و از این پس تابع این دین است.

باشگاه سپاهان امروز به همین مناسبات هدیه‌هایی را به مورایس تقدیم کرد که بین آن‌ها قرآن، مهر و تسبیح دیده می‌شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس