Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل استاندارد استان، نظارت بر فرآورده‌ها و خدمات عرضه شده در بازار مصرف از لحاظ کیفیت و استاندارد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا اکنون ۱۹۰۰ مورد بازرسی در قالب طرح طاها( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) در سطح بازار استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: این فرآورده ها هم شامل تولیدات واحدهای استان و هم تولیدات سایر استان های کشور می باشد. 

مدیرکل استاندارد در توضیح طرح طاها بیان کرد: این طرح از سال ۱۳۸۴ به صورت کشوری و سراسری اجرایی شده که علاوه بر بازرسی و نمونه برداری از خط تولید و انبار کارخانه‌ها، در قالب بازرسی و بازدید از مراکز عرضه و بازار، کالاهای مشمول استاندارد اجباری مورد بازرسی و نمونه برداری قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: نمونه ها به آزمایشگاههای مرجع یا همکار ارجاع، آزمون آنها مطابق استانداردهای ملی انجام می شود و چنانچه مغایرتی مشاهده شود ضمن ثبت در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد، با استان تولید کننده کالا مکاتبه و واحد تولیدی ملزم به رفع نقص می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: هم استانی های عزیز در صورت خرید کالا، به نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند و با ارسال کد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد استاندارد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده