Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در ۲ ماهه اول تابستان امسال بیش از ۲۷۵ هزار و ۲۳۶ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ۲ ماهه اول تابستان امسال تعداد ۵۹ هزار و۷۲۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به استان وارد و ۵۹ هزار و ۷۵۶ مسافر از استان خارج شده اند.

حسینی تصریح کرد: هم چنین ۱۵۵ هزار و ۷۵۲ مسافر درون استان جابجا شده اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میزان جابجایی مسافر وارد شده به استان، خارج شده از استان و جابجایی داخل استان به ترتیب با کاهش ۵۸، ۶۲ و ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید

 انجام ۱۵ هزار سفر با ناوگان عمومی خراسان جنوبی

او عنوان کرد: در حال حاضرتعداد هزار و ۵۳۲ راننده در بخش مسافر استان شاغل بوده و تعداد ۲۳۴ دستگاه سواری کرایه با عمر ۷۲/۱۰ سال، تعداد ۱۳۲ دستگاه مینی بوس با عمر ۳/۲۴ سال و تعداد ۲۵۶ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط ۵۳/۱۳ سال کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۴ پایانه عمومی و خصوصی را انجام می‌دهند.

حسینی گفت: برای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌های سفر، و عدم مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافری و شرکت‌های حمل و نقل، امکان صدور بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی از طریق وب سایت شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی WWW.payaneha.com برای مقاصد درون و برون استانی فراهم شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر‌ها در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابه جایی مسافر ناوگان عمومی تعطیلات تابستانی حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری با بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه از افزایش ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدعباس حسینی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود، اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد مازندران بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۸۶۴ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بود که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی ادامه داد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در مازندران خواهیم بود.

کد خبر 748816

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد