Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به همکاری خوب مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز با دانشگاه آزاد استان اشاره کرد و گفت: مسئولان دانشگاه آزاد باید در برابر زیاده خواهی برخی افراد ایستادگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بهبودی وضعیت مسئولان و کادر علمی این دانشگاه اظهار کرد: در گذشته نقصان هایی در دانشگاه آزاد وجود داشت البته می دانم دغدغه مسئولان اسلامیت این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر قدر که به اسلامیت دانشگاه آزاد بی توجهی شده باید به همان میزان به این موضوع توجه شود البته از تلاش مسئولان گذشته دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی می کنم.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی نباید میدان تاخت و تاز برای رجال سیاسی شود، بیان کرد: عرصه علم و دانش نباید عرصه سیاست بازان باشد زیرا دانشگاه در این زمینه آسیب می بیند.

آیت الله فلاحتی به همکاری خوب مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز با دانشگاه آزاد گیلان اشاره کرد و گفت: مسئولان دانشگاه آزاد باید در برابر زیاده خواهی برخی افراد ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه از هر کسی که می تواند دانشگاه آزاد را به اوج علمی و معنوی برساند باید استقبال شود، تصریح کرد: دانشگاه آزاد دارای عقبه اسلامی است و باید نسبت به آن مواظبت شود.

وی بر سرمایه گذاری در عرصه کشاورزی استان تاکید کرد و یادآور شد: هنوز بخشی از زیربناهای کشاورزی گیلان وابسته است و می طلبد دانشگاه آزاد اسلامی در این عرصه سرمایه گذاری کند ضمن اینکه توجه به نخبگان در این دانشگاه بسیار مهم است.

حوزه فرهنگی فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی فعال می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه وجود آیت الله فلاحتی سبب خیر و برکت در گیلان است، گفت: حساسیت نماینده ولی فقیه در گیلان درباره دانشگاه آزاد اسلامی برای ما مایه امید محسوب می شود زیرا جایگاه معنوی حضرتعالی در استان برای مسئولان این دانشگاه حجت است.

محمدمهدی طهرانچی به پیگیری مقام معظم رهبری در امور دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی خط مشی رهبر معظم انقلاب درباره این دانشگاه است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی یک ترم دانشگاه آزاد، بیان کرد: به دنبال ترمیم نبود حضور دانشجویان در دانشگاه هستیم بنابراین امسال حوزه فرهنگی فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی فعال می شود زیرا ارتباط با دانشجو را باید حفظ کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، موضوع اصلی این دانشگاه را انسان سازی دانست و تصریح کرد: استاد در انسان سازی نقش کلیدی دارد و این موضوع را به طور جدی پیگیری می کنیم.
طهرانچی با بیان اینکه دو موضوع مربوط به غذا با استفاده از فناوری های جدید و ایجاد رشته های پیراپزشکی و پزشکی در گیلان را پیگیری می کنیم، اظهار کرد: بسته حوزه غذا در لاکان رشت و حوزه پیراپزشکی و پزشکی در منطقه آزاد انزلی پیگیری می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئولان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ۴۰ هزار دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان است که ۱۴ هزار دانشجو از این تعداد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی نیاز به کارهای جدیدی است، افزود: باید هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می‌خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدید شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: عمده دانشجویان دانشگاه‌های استان مربوط به دانشگاه آزاد و پیام نور است و باید کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه‌هایی در ارتباط با امام زمان (عج) وجود دارد و کتاب‌های معتبری در این زمینه چاپ شده و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت تاکید کرد و بیان داشت: کار مهدویت باید به بدنه دانشگاه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است، کار شود.

کد خبر 6095758

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان