Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار لوندویل آستارا روز چهارشنبه در جلسه توجیهی آموزشی دهیاران در این بخشداری اظهار کرد: سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور که به اختصار سیماک نامیده می شود، از طرح های ملی مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است و مطابق دستور استانداری گیلان، دهیاران باید به فراگیری و استفاده از آن اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحید کرم زاده تامین سلامت اداری، شفاف سازی فرآیند صدور مجوزها، کاهش زمان اخذ استعلامات و مراجعات مردمی به اداره ها، جلوگیری از کلاهبرداری و فروش مال غیر، جلوگیری از فروش یک ملک به افراد مختلف و مقابله با زمین خواری را از مزایا و هدف های سامانه سیماک اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از نام نویسی متقاضیان در سامانه سیماک در پست بانک های مشخص شده و تایید ثبت نام از سوی کارشناس فنی دهیاری و دهیار، پیامکی حاوی نام کاربری و رمز ورود به شماره موبایل متقاضیان ارسال می شود و آنها با وارد شدن به سامانه به کلیه اطلاعات و روند استعلامات املاک خود دسترسی خواهند داشت.

بخشدار لوندویل گفت: این بخش شامل ۳۰ روستای دارای کد آبادی، ۱۷ روستای دارای سکنه و ۱۲ روستای دارای دهیاری است و در خارج از محدوده طرح هادی روستاها، پروانه ساخت و سازها پس از استعلامات لازم توسط بخشداری صادر می شود.

او اظهار کرد: تمام دستگاههای اداری به جز بنیاد مسکن و منابع طبیعی و آبخیزداری، در بستر اینترنت به سامانه سیماک متصل هستند و این اداره ها نیز بزودی متصل خواهند شد.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا ثبت اسناد و املاک لوندویل تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی آموزش دهیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ثبت اسناد و املاک لوندویل تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی آموزش دهیاران آستارا ثبت اسناد و املاک لوندویل تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی آموزش دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح ، لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر