Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توافق اخیر میان امارات و رژیم صهیونیستی را بی سرانجام و خیانتی بزرگ در حق آرمان مردم فلسطین دانست و گفت: بدون شک ملت‌های مسلمان خیال باطل عادی‌سازی روابط با این رژیم غاصب را نقش بر آب خواهند ساخت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری باشکوه عزاداری های دهه اول محرم، در عین التزام هیات های عزاداری به توصیه ها و محدودیت های بهداشتی گفت:اکثریت قاطع مردم عزادار و ارادتمندان اهل بیت (ع) در برگزاری مراسم محرم امسال متعهد و ملتزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودند و از این بابت خداوند متعال را شاکریم که ملت مسلمان ایران با رعایت دستور العمل های بهداشتی بار دیگر ارادت و محبت خالص خود را به ابا عبدالله الحسین (ع) به بهترین نحو نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام «برگزاری منظم و شکوهمند آیین های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت محدودیت های بهداشتی»را توفیق الهی برای مردم ایران و شیعیان اهل بیت(ع) توصیف کرد و افزود: خداوند را شاکریم که به ملت عزیز ایران،شیعیان،محبین و ارادتمندان اهل بیت(ع) حتی از سایر مذاهب و سایر کشورها توفیق داد که امسال هم با وجود بیماری کرونا و تمام محدودیت های ناشی از آن و در شرایطی بسیار سخت نیز، عزای مصائب حضرت ابا عبدالله را برپا دارند.

آملی لاریجانی تصریح کرد:گریستن بر مصایب اهل بیت و بویژه ابا عبدالله علیه السلام و محبت او را در دل داشتن، موجب جلب الطاف الهی بوده و طریق تحصیل سعادت و کسب رحمت و مغفرت الهی و پرواز انسان در مسیر تعالی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت افزود: مسلماً خداوند متعال مجاهدت های ملت عزیز ایران و تلاش ها ی آنان و قدم های بی شائبه شان در راه برپایی هر چه بهتر مراسم عزاداری محرم را آن هم در این شرایط سخت،بی اجر و بی اجابت نخواهد گذاشت.

آملی لاریجانی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به توافق اخیر کشور امارت با رژیم غاصب و ‌جعلی صهیونیستی، این توافق را توافقی بی سرانجام و خیانتی بزرگ در حق مردم فلسطین دانست و گفت: تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی تلاشی بی سرانجام و خیانتی بزرگ به آرمان فلسطین اشغالی و مردم مظلوم آن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: توافق اخیر،نه تنها خیانت به مردم مظلوم فلسطین بلکه خیانت به کشورهای عربی و ملت های مسلمان است،چرا که آرمان فلسطین نه فقط مربوط به مردم آن، بلکه مربوط به کل جهان اسلام است.

آملی لاریجانی با تاکید بر این نکته که «ملت های مسلمان حتما خیال باطل و خواب عادی سازی روابط دولت های مسلمان با رژیم غاصب صهیونیست را بر این دولت ها آشفته خواهند کرد» گفت:حکومت جعلی صهیونیست نمی تواند دوام پیدا کند و تبعات توافق اخیر امارات نیز قطعا به خودشان باز خواهد گشت؛ چرا که مسیر توافق و عادی سازی روابط با یک رژیم غاصب و جعلی، یک مسیر مسدود و غیر قابل عبور است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران نیز حتما اقدامات مقتضی را در مورد توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی اتخاذ خواهد کرد.

واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاحعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده استگزارش بورسی وزیر اقتصاد به هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحتتصویب برخی بندهای طرح الزامات تحقق سیاست های کلی نظام در جلسه مجمع تشخیص

براساس این گزارش همچنین در جلسه امروز مجمع و در ادامه بررسی ماده 28 لایحه قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، پس از بحث و تبادل نظر اعضا و طرح دیدگاه‌ها، بندها و تبصره این ماده در خصوص وظایف شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی، به شرح ذیل به تصویب رسید:

الف - ایجاد هماهنگی در اعمال نظارت قانونی دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از تداخل در وظایف یکدیگر و انجام کارهای موازی.

ب - هماهنگی در تهیه شاخص‌های اندازه گیری میزان سلامت اداری در دستگاه های موضوع بندهای (الف)، (ج) و (د) ماده (2) این قانون و اعلام عمومی آنها.

ج - اندازه گیری میزان سلامت اداری و هماهنگی در تهیه گزارش کل کشور و اعلام نتایج آن.

د - هماهنگی اقدامات دستگاه های مشمول قانون درباره عملکرد و اجرای برنامه های پیشگیرانه و مقابله با فساد، اعلام قوت ها و ضعف ها و ارائه پیشنهاد به دستگاه‌های مسئول.

تبصره - مقرر شد روسای دستگاه های عضو، ظرف 3 ماه شیوه نامه اجرایی شورا را تهیه و تصویب نمایند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی بیشتر بخوانید... آملی لاریجانی: جمهوری اسلامی از هیچ کمکی در رفع مشکلات مردم لبنان دریغ نخواهد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آملی لاریجانی: جمهوری اسلامی از هیچ کمکی در رفع مشکلات مردم لبنان دریغ نخواهد کرد واژه های کاربردی مرتبط مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ رادار کاشف‌ــ‌۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد ۲ حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند ۳ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۴ جدیدترین آمار از بازگشت نخبگان به کشور/ کرونا آمار بازگشت را افزایش داد ۵ آذری جهرمی: استفاده از سامانه شاد رایگان خواهد شد/ در حال طراحی بسته‌های دیگری برای آموزش مجازی هستیم ۶ روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد ۷ اردکانیان: فردا ۴ پروژه به‌ارزش بیش از ۳هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود ۸ اسلامی: سازمان امور مالیاتی با مکانیزم خود درباره ۱.۵ میلیون مسکن خالی در کشور اقدام می‌کند مهمترین اخبار سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند گزارش| ترور و تحریف به سبک انگلیس علیه "رئیسعلی دلواری" مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عادی سازی روابط ملت های مسلمان آملی لاریجانی توافق اخیر رژیم غاصب اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان سعودی و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که در جریان جنگ غزه، تماس‌های ویژه‌ای به صورت مخفیانه برای عادی سازی روابط و انعقاد یک توافق تاریخی بین اسرائیل با عربستان سعودی صورت گرفته است.

پیش‌تر «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود، فاش کرد.

به گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق رسیده است.

به گفته این مقام، محور دوم توافق تسهیل دستیابی عربستان به سلاح‌های پیشرفته امریکاست.

همچنین در محور سوم، دو کشور درباره برنامه هسته‌ای غیر نظامی تابع نظارت شدیدی توافق کرده‌اند که به موجب آن عربستان می‌تواند از منابع اورانیوم خود برای رآکتورهای هسته‌ای استفاده کند.

این مقام در ادامه تأکید کرد که در برابر، عربستان متعهد شده که سرمایه‌گذاری‌های چین در خاک عربستان و نیز روابط نظامی خود با چین را محدود کند و سامانه‌های پدافندی جدید خود را کاملا با تسلیحات آمریکایی نوسازی کند، تعهدی که منافع بسیاری برای تولیدکنندگان سلاح آمریکایی خواهد داشت و به ارتش‌های دو کشور امکان همکاری متقابل را می‌دهد.

این مقام آگاه تأکید کرد که عربستان در ازای همه این توافقات روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد با این شرط که «بنیامین نتانیاهو» متعهد به همکاری برای برقراری راه حل دو دولتی با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از اصلاح آن باشد.

جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!