Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، والیبال با موفقیت تیم ملی ایران در میادین بین المللی و جهانی جایگاه ویژه‌ای بین جوانان و مردم پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد تا جایی که جوانان و بانوان در پارک‌ها و سالن‌های ورزشی این ورزش را انجام می‌دهند.

استان یزد هم در سال‌های گذشته در ورزش والیبال پیشرفت‌های خوب و عملکرد قابل قبولی داشته و اوج پیشرفت این رشته در استان یزد در چند ساله گذشته با حضور دو تیم در لیگ‌های والیبال ایران همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از تیم والیبال پیشگامان در سال ۹۴ و تحقق سال رویایی برای والیبال یزد، حالا نوبت به تیم والیبال شهداب یزد رسیده است تیم والیبال شهداب یزد در سال‌های اولیه حضور در لیگ یک والیبال ایران با کسب نتایج درخشان به لیگ برتر راه یافت و توانست در سال اول حضورخود در میانه‌ های جدول جایگاه خود در لیگ برتر والیبال ایران را تثبیت کند.

شهداب یزد در فصل گذشته با پنج پیروزی، ۱۳ شکست و ۱۸ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت و نام خود را در بین تیم‌های لیگ برتر والیبال ایران حفظ کرد. این تیم در فصل جدید، تمرینات خود را زود آغاز کرد و سرمربی و بازیکنان قدرتمندی در اختیار گرفت تا گوی سبقت را از حریفان ربوده باشد.

عباسعلی میرحسینی مدیرعامل تیم والیبال شهداب یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هدف تیم شهداب یزد در اولین حضور خود در لیگ برتر والیبال ایران ارائه بازی‌های قابل قبول و ماندگاری در لیگ برتر والیبال ایران بود که با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی به این هدف رسیدیم.

او با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر ۱۹ شهریور امسال آغاز می‌شود، افزود: هدف تیم والیبال شهداب یزد برای فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران حضور بین هشت تیم برتر و صعود به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال است.

محمد عمده غیاثی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در این فصل بازیکنان قدرتنمدی از جمله مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی، رضا عابدینی، میکائیل تاجر بمب افکن تیم گنبد، ارائوجو برزیلی و بابک امیری را در اختیار گرفتیم تا نقاط ضعف خود در بعضی از پست‌ها را ترمیم کنیم و قدرتمندتر از همیشه در لیگ برتر والیبال حاضر شویم.

عمده غیاثی افزود: تمرینات تیم والیبال شهداب یزد بعد از انجام تست کرونا از ۱۴ تیر در ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه یزد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور تمامی بازیکنان آغاز شد و برای مشخص شدن میزان آمادگی تیم و محک جدی بازیکنان روز‌های ششم و هفتم شهریور ماه با تیم خوب سپاهان اصفهان بازی تدارکاتی برگزار شد.


تیم والیبال شهداب یزد در اولین دیدار خود در لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۱۹ شهریور به مصاف شهرداری گنبد می‌رود.

خاتم اردکان، چشم انتظار همراهی مسئولان

خاتم اردکان، دیگر نماینده استان  وضعیت سختی را از ابتدا تجربه کرد و در فصل گذشته هم نتوانست شرایط خوبی را پشت سر بگذارد.

تیم والیبال خاتم اردکان با دو پیروزی و ۱۴ شکست از ۱۶ مسابقه در مکان انتهایی جدول رده بندی قرار گرفت و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ناتمام ماندن مسابقات و اعلام فدراسیون والیبال، مبنی بر حضور تمامی تیم‌ها در فصل بعدی تیم والیبال خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال ایران ماندگار شد.

علیرضا جدیدی، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به تغییرات اسپانسر تیم، جزو آخرین تیم‌های لیگ بودیم که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کردیم و این مشکل باعث شد تمرینات را خیلی دیرتر از موعد آغاز کنیم.

جدیدی آینده ی تیم والیبال خاتم اردکان با حضور جوانان با انگیزه را روشن دانست و  از مسئولان شهرستان اردکان خواست تا اختلاف نظر‌ها در مورد این تیم کنار بگذارند و با حمایت تیم والیبال خاتم اردکان جوانان این شهر‌ها خوشحال کنند.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تمرینات تیم را به دلیل مشخص نبودن سرنوشت تیم خیلی دیر آغاز کردیم و شرایط دشواری برای آماده سازی تیم در پیش داریم.

او گفت: به دلیل دیر بسته شدن تیم نتوانستیم در یارگیری عملکرد مطلوبی داشته باشیم، ولی با همه این شرایط بازیکنان خوبی مثل جواد حسین آبادی، طیب عینی، مطفی عباسلو و رایگو اشتروگر پاسور ملی پوش تیم مونته نگرو را در اختیار گرفتیم.

طیب عینی، بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تیم خاتم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار گرفته و تمام تلاش بازیکنان کسب نتایج مطلوب برای تیم و استان است.


تیم والیبال خاتم اردکان در اولین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران چهارشنبه ۱۹ شهریور در اصفهان به مصاف فولاد سپاهان اصفهان می‌رود.

باتوجه به اینکه استان یزد جزء معدود استان‌های دارای دو تیم در لیگ برتر والیبال ایران است، اماهیچکدام از این دو تیم ورزشگاه اختصاصی و زیرساخت‌های حرفه‌ای ندارند و انتظار می‌رود در آینده شرایط حرفه‌ای شدن خود را فراهم کنند.

گزارش از علی صبور
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش والیبال لیگ برتر لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال خاتم اردکان خود در لیگ برتر والیبال باشگاه خبرنگاران جوان تیم والیبال شهداب یزد شهداب یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان