Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "قاسم رضایی"  در دیدار با آیت الله "عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: نیروی انتظامی، یک سازمان پویا و زنده است و همیشه خود را در کسوت انقلاب، برای انقلاب، در خدمت انقلاب و در کسوت مردم، برای مردم و در خدمت مردم می داند لذا در تمام موقعیت های خدمتی، صادقانه ماموریت های خود را به انجام می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروی انتظامی در لباس سربازی است که ولی فقیه، فرمانده اش می باشد و این افتخار، خستگی ناشی از سختی ها را از بین می برد.  

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سفرهای استانی اظهار کرد: خوشبختانه قزوین از استان های آرام و مذهبی است و این امر نشان از فهم مردم در تعامل با پلیس و خدمتگزاران خود با هدف حفظ آرامش جامعه است. مؤلفه های امنیتی در استان قزوین بالاست

سردار رضایی در ادامه عنوان کرد: استان قزوین تقریبا استانی است که مدیریت اجتماعی آن زیاد است و مولفه های حاکم این است که فهم مردم نقش علما و وحدت مسئولان موجب شده تاب اجتماعی و امنیتی در آن ایجاد شود. 

وی افزود: در کنار این موضوع اقدامات انتظامی و پیشگیرانه نیز موجب ایجاد امنیت شده و این استان نسبت به سایر استان ها جرایم پایینی دارد و در صورت ارتکاب جرم، سرعت عمل در کشف، بسیار بالاست.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بحث کشف مواد مخدر استان قزوین نسبت به عملکرد کشوری نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته دارای موفقیت بیش از ۵۰ درصدی بوده است.

سردار رضایی با اشاره به بحث سرقت اضافه کرد: سرقت دغدغه جدی ما بوده و بیش از 40 درصد زندانیان را سارقان تشکیل می دهند. اگر زیرساخت‌های موجود در بحث معماری و ساخت و سازها درست شود مشکلاتی از این دست ایجاد نمی شود.

وی با اشاره به جرایم دیگر تصریح کرد: اراذل و اوباش دغدغه جدی ما پس از سرقت است. مردم انقلاب کردند تا آسایش و امنیت ریشه ای داشته باشند و با اطمینان می گوییم ایجاد امنیت پایدار در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد. 

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق و مواد و رعایت شئون اخلاقی هم از خدمات ماست اما اراذل و اوباش در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد و در این مسیر باید منش راهبردی و مصون سازی و زیرساخت های لازم ایجاد شود تا نیروی انتظامی بتواند ماموریت های خود را به خوبی ارائه دهد.

سردار رضایی در بحث کشفیات مواد مخدر در سطح کشور بیان کرد: بیش از ۴۷۰ تن مواد مخدر  در کشور کشف شده که با رشد ۳۸ درصدی مواجه بوده و این امر نشان از هوشمندی پلیس در انجام مأموریت ها و وظایف محوله است.

*هیچ کشوری به اندازه ایران با وجود تهدیدهای پیرامونی امن نیست

وی با اشاره به امنیت پایدار در کشور اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی تهدیدات پیرامونی مرزی ندارد. به جهت آرمان عمیق مردم و انقلاب هر روز با هجمه های زیادی مواجه هستیم و عنایات الهی و تدابیر مقام معظم رهبری این تهدیدات را خنثی می کند و در مقابل همه تهدیدات، کشور ما با تلاش نیروهای امنیتی از ثبات ویژه ای در منطقه برخوردار است.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: همه مولفه های اسلامی در جامعه حاکم است و برآورد ما نشان می دهد در سطح کشور نسبت به سال های گذشته شور حسینی بسیار بالا بود. خوشبختانه مردم فهیم ایران بیش از ۹۶ درصد پروتکل ها را رعایت کردند و ان شاءالله این روند با همت مردم در کل جامعه تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: نیروی انتظامی امروز افتخار می کند که خادم مردم است و در دهه اول محرم بیش از ۸۰ درصد نیروی انتظامی در آماده باش کامل بود و افتخار ما سرباز ولایت و مطیع محض انقلاب بودن است و به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ نیروی انتظامی نیرویی عظیم بوده و کارکنان آن مجاهدان فی سبیل الله هستند.

برچسب‌ها اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین نیروی انتظامی اراذل و اوباش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز