Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت البرزی استقلال تهران در خصوص دیدار نهایی این تیم در جام حذفی گفت: استقلال تا به اینجا در لیگ و جام حذفی عملکرد مطلوبی داشته و محکوم به قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فرشاد فلاحت زاده اظهار کرد: تیم تراکتور از بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده و آن ها هم با اینکه سهمیه آسیایی خود را قطعی کرده اند اما بدنبال بالا بردن جام حذفی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن پیش بینی درخصوص این دیدار گفت: اعتقاد دارم در این دیدار تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و با تمرکز بیشتری بازی کند می تواند قهرمان جام حذفی شود؛ ضمن اینکه عدم حضور هواداران هم می تواند تا حدودی به حفظ آرامش دو تیم کمک کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن حمایت از فرهاد مجیدی گفت: نباید فراموش کنیم که مجیدی هیچ نقشی در بسته شدن تیم در ابتدای فصل نداشت اما با نشستن روی نیمکت توانست نتایج خوبی را کسب کند و علاوه بر نایب قهرمانی در لیگ به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کند.

فلاحت زاده تأکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و طبیعی به نظر می رسد که مدیران باشگاه انتظارات زیادی از سرمربی خود داشته باشند اما معتقدم مجیدی در صورت اعتماد به جایگاهش می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجیدی نباید وارد برخی حواشی شود گفت: طبیعی است که مربی جوان مثل یک مربی کارکشته نتواند با حواشی برخورد کند اما مجیدی برای موفقیت روی نیمکت استقلال باید به برخی حواشی تن ندهد.

پیشکسوت البرزی تیم استقلال با اشاره به شایعات بازگشت استراماچونی به ایران گفت: مربیان خارجی با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی ما نمی توانند آورده چندانی برای فوتبال ایران داشته باشند لذا در حال حاضر اعتماد و حمایت از فرهاد مجیدی را به بازگرداندن استراماچونی ترجیح می دهم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تراکتور استقلال تهران فرشاد فلاحت زاده فینال جام حذفی استراماچونی قهرمان جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟