Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا یک نوجوان سیاه‌پوست ۱۸ ساله را به ظن حمل سلاح و فرار از چنگ قانون به قتل رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپوتنیک، پلیس آمریکا در ادامه اقدامات نژادپرستانه خود که از حمایت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور نیز برخوردار است؛ با شلیک گلوله جان یک نوجوان 18 ساله سیاه‌پوست به نام «دئون کِی» را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه این بار در شهر واشنگتن-پایتخت آمریکا- رخ داد و پلیس مدعی است که در واکنش به دریافت گزارشی مبنی بر حمل اسلحه از سوی یک مرد، به محل حادثه اعزام شده حال آنکه وقتی مظنونین پا به فرار گذاشته‌اند؛ چاره‌ای جز شلیک به سمت آنها نبوده است!

پلیس آمریکا یک شهروند سیاهپوست را خفه کردقتل یک سیاهپوست دیگر توسط پلیس آمریکا با 11 گلوله+فیلم

 

سیاه‌پوست کُشی در آمریکا به امری اعتیادآور میان اعضای پلیس تبدیل شده حال آنکه از اواخر ماه میلادی می، اکثر شهرهای این کشور صحنه حضور معترضانی است که در واکنش به قتل «جورج فلوید» سیاه‌پوست به خیابان‌ها می‌آیند. از سوی دیگر، تکرار اقدامات مشابه از سوی پلیس که بدون هیچ شرمساری انجام می‌شود به آتش این اعتراضات دامن می‌زند.

اواخر ماه میلادی گذشته (آگوست) نیز شهر «کنوشا» ایالت ویسکانسین شاهد قتل «جیکوب بلیک» رنگین‌پوست بود حال آنکه شدت اعتراضات در واکنش به این حادثه به قدری بود که ترامپ مجبور شد شخصاً سفری به این شهر داشته باشد.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۲ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۳ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۴ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۵ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۶ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۷ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۸ دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا بین الملل سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت

حمله با شمشیر در لندن پایتخت انگلیس یک کشته و چند زخمی از جمله دو پلیس بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک پسر نوجوان امروز سه‌شنبه در جریان یک حمله با شمشیر در شرق لندن کشته شد و دو پلیس به همراه چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این مرد 36 ساله که ظاهرا یک شمشیر از نوع «سامورایی» داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در حساب ایکس خود این حمله را شوکه کننده خواند و نوشت: چنین خشونتی هیچ جایی در خیابان‌های ما ندارد.

پلیس لندن اعلام کرده است که هیچ انگیزه تروریستی در جریان این حمله با سلاح سرد وجود نداشته است.

حمله با سلاح سرد در استرالیا 6 کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟