Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:40:05 GMT

چرخ عمران دولت در کرمانشاه متوقف نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۷۳۲

چرخ عمران دولت در کرمانشاه متوقف نشده است

«مهرداد سالاری» روز پنجشنبه در همایش شهرداران استان کرمانشاه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری افزایش حقوق پرسنل شهرداری کشور را اقدامی پسندیده  و قابل تقدیر دانست و افزود: حرکتی که برای تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری ها انجام شد بسیار پسندیده بود که امید را در میان کارکنان شهرداری ها زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شهرداران با دست خالی و با هنر مشارکت گرفتن از مردم در حال انجام فعالیت های عمرانی هستند.

معاون استاندار کرمانشاه به وقوع سیل و زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بحرانی هایی که کرمانشاه در سال های گذشته پشت سر گذاشت، کاری بزرگ در زمینه ساخت و ساز رخ داد که زمینه توسعه اقتصادی را فراهم کرد.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر از ظرفیت های بخش خصوصی با خوبی برای توسعه شهر استفاده می کند.

او همچنین با اشاره یه شیوع بیماری کرونا، گفت: این بیماری اقتصاد شهرداری و شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است.

سالاری افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده شهروندان توان چندانی برای پرداخت عوارض شهرداری ندارند که این موضوع درآمد شهرداری ها را کاهش داده است.

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه این جلسه همچنین گفت: زباله های بیمارستانی کم خطر می شوند اما این روزها زباله های درمانی انقدر زیاد شده اند که شهرداری ها برای مدیریت آن با مشکل روبه رو هستند.

سالاری افزود: در سطح استان نیازمند تجهیزات آتش نشانی برای شهرداری ها هستیم که از وزارت کشور تقاضا داریم اعتبارات لازم در این زمینه را تامین کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه گفت: این طرح در استان کرمانشاه به خوبی پیش می رود و می توانیم بگویم که جزو استان های پیشتار هستیم.

وی به بازگشایی مرز خسروی نیز اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی باعث شد که زیر ساخت های مسیر تردد زائران اربعین حسینی به خوبی تامین شود که این زیر ساخت ها علاوه بر بهبود خدمات‌دهی به زائران زمینه توسعه استان کرمانشاه و منطقه را نیز فراهم‌ کرده است.


برچسب‌ها آتش نشانی استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه آتش نشانی استانداری کرمانشاه دولت تدبیر و امید کرمانشاه استان کرمانشاه شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به نقل از روابط عمومی مرکزنوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آنها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبرد‌ها و راهکار‌هایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است