Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:14:51 GMT

ثبت دو وقف جدید به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۵۳۳

ثبت دو وقف جدید به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در گلپایگان

حجت الاسلام نصیر الاسلامی از ثبت دو وقف باهدف ترویج فرهنگ قرآن کریم و ترویج مکتب امام حسین (ع) و تامین هزینه های یک مسجد در گلپایگان خبر داد.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری شبستان در گلپایگان از اهدای 100 بسته مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در دهه اول محرم خبر داد و بیان کرد: ارزش هر بسته غذایی حدود 150 هزار تومان است و این کمک مومنانه از محل موقوفات «حاج محمد باقر توسلی» و «حاج حسن شهریاری» و گوشه ای از نذورات امام زادگان 17 تن (ع) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در صحن امام زادگان 17 تن  (ع)، بیان کرد: آستان امام زاده 17 تن (ع) گلپایگان  در 12 شب اول ماه محرم میزبان عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی با سخنرانی حجت الاسلام «عباس نکونام» و حجت الاسلام «روح الله بیاتی زاده» و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) بود.

 

وی در ادامه از به ثبت رسیدن  دو وقف به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان در ابتدای ماه محرم خبر داد و تشریح کرد: یک واحد تجاری در دو طبقه و با مساحت 28 متر مربع در بازار گلپایگان برای ترویج فرهنگ قرآن کریم و ترویج مکتب امام حسین (ع) وقف شد.

حجت الاسلام نصیر السلامی وقف دوم را قطعه زمینی به مساحت چهار هزار و 600 متر مربع  برای تامین هزینه های یک مسجد در شهر گلپایگان ذکر کرد و افزود: موقوفه ای بزرگ و قدیمی به نام عباس خان گلپایگانی که در حدود 220سال پیش با نیت هزینه در حوزه علمیه وقف شده بود با در خواست و تاکید دفتر آیت الله  «لطف الله صافی گلپایگانی» در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسید و در آمد آن در حوزه علمیه آیت الله گلپایگانی شهرستان گلپایگان هزینه می شود.

/

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ثبت وقف جدید گلپایگان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس

به گزارش خبرآنلاین از برترین ها، تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902060

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس