Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو امروز در آیین افتتاح انرژی خورشیدی از در حال اجرا بودن زیرساخت‌های لازم برای تامین پست 63 برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: در دوماه گذشته، براساس جلسات با مدیر عامل آذربایجان و توانیر قول‌های لازم برای تامین این زیرساخت‌ها اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برق مصرفی در واحدهای صنعتی استان اردبیل نسبت به مصرف سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع نشانگر افزایش فعالیت‌های صنعتی و حضور سرمایه‌گذاران است.

سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی برای تولید پنل خورشیدی در اردبیل + فیلم2 نیروگاه خورشیدی و پست 230 کیلووات اردبیل به دستور رئیس جمهور افتتاح شدتمامی پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور در اردبیل فعال است

استاندار اردبیل با اشاره به  افزایش سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در شهرک‌های صنعتی استان گفت: با وجود مشکلات بخش تولید سرمایه‌گذاران با هدف خدمت به استان حاضر شده‌اند و تنها در بخش رضی در سالجاری برای 200 نفر اشتغال ایجاد شده است.

بهنام‌جو تصریح کرد: اردبیل استان پاک است و باید با اجرای سرمایه گذاری‌ها در خصوص انرژی پاک در استان  درطرح‌های سرمایه‌گذاری  در حراست از محیط زیست پیشقدم باشد.

وی افزود: در کنار انرژی پاک، در خصوص انرژی زمین گرمایی نیز اقدامات اصلی در مشگین شهر شروع شده و چاه‌های چهار هزار متری احداث شده است که این پروژه میتواند حداقل 400 مگاوات برق تولید کرده و علاوه بر برق واحدهای مسکونی، برق مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی را نیز تامین کند.

انتهای‌پیام/131/ ت

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور منافع اجرای طرح رایگان کردن برق مشترکان کم مصرف قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور منافع اجرای طرح رایگان کردن برق مشترکان کم مصرف پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه ۲ آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد ۳ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۴ مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد ۵ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۸ اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه رئیس کل گمرکات ایران: ۱۰ میلیون تن کالاهای اساسی وارد کشور شد / نامه وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها مدارس تا روز شنبه نحوه حضور دانش‌آموزان را اطلاع خواهند داد جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ درخواست سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از بازگشایی مدارس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستور رئیس جمهور افتتاح شد مدیرعامل شرکت توانیر شهرک های صنعتی استان برق مورد نیاز سرمایه گذاری زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به مناسبت روز کارگر از استقرار تیم‌های دائمی و تخصصی وکلا و کارشناسان این مرکز در شهرک‌های صنعتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به مناسبت روز "کار و کارگر" میز خدمات حقوقی خود را در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور رئیس، معاونین، وکلا، کارشناسان و کارآموزان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد، حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز ضمن گرامی‌داشت روز کار و کارگر گفت: کارگران و صنعتگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و حضور ما در خانه خدا برای خدمت به این عزیزان مایه افتخار است و امیدواریم بتوانیم باری از مشکلات حقوقی این اقشار زحمتکش را به دوش بگیریم.

حضور در مسجد الگوی مرکز وکلا برای "مردمی‌سازی قوه قضاییه"

وی در ادامه گفت: چندین سال است که رهبرمعظم انقلاب نام سال ها را برپایه اقتصاد و تولید قرار می‌دهند و این نشان از اهمیت و نقش کارگران و کارفرمایان و صنعتگران در تحقق این نامگذاری‌هاست و به تعبیر ایشان اگر حال کارگران خوب باشد، حال کشور خوب است.

لذا ما نیز در مرکز وکلا به عنوان خدمتگذاران مردم به دنبال ادای سهم خود در تحقق شعار سال هستیم و بر اساس رسالتی که داریم و همسو با تأکیدات رئیس قوه قضاییه، به دنبال خدمت مؤثر به مردم هستیم. چرا که این هدف والا و مقدس پایه و اساس منویات رهبری و مورد پیگیری شخص ریاست قوه است.

همچنین عبدلیان‌پور پس از برگزاری میز خدمت در جمع حاضران بیان کرد: ما امروز با تیمی در حوزه حقوق عامه و وکالت تخصصی حضور پیدا کردیم، مشکلات صنعتگران و کارگران را شنیدیم و مطالب تخصصی مطرح شد و کمیسیون‌هایی را به صورت تخصصی ایجاد کردیم تا مشکلات مراجعین حل شود.

رئیس مرکز وکلا در ادامه گفت: ما در این روز گرامی استقرار یک پایگاه حقوقی ثابت و دائمی را در شهرک صنعتی عباس‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی فعال کشور، بنا می‌گذاریم تا در حوزه‌های تخصصی همچون مشکلات فی مابین کارگر و کارفرما، مسائل بیمه‌ای، پرونده‌های مالیاتی، قراردادهای تخصصی و صنعتی و آنچه مورد نیاز صنعتگران و کارگران است، خدمات مورد نیاز و در شأن این عزیزان را ارائه دهیم.

وی افزود: این موضوع را به طور جدی و شخصاً پیگیری خواهم کرد و این آمادگی را داریم تا با صنعتگران عزیز جلسات تخصصی برگزار کنیم و به صورت یک تفاهم یا توافقنامه کار را دنبال کنیم تا خروجی آن مؤثر و ملموس باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان