Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@21:27:26 GMT

«تومور» ایرانی در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۳۲۲

«تومور» ایرانی در سوریه

فیلم کوتاه «تومور» ساخته جواد گنجی به بخش مسابقه اصلی اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین در کشور سوریه راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «تومور» به کارگردانی جواد گنجی که با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده، نامزد جایزه بهترین فیلم در اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین در منطقه روژئاوا در کشور سوریه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شهر عفرین با تمرکز بر نمایش فیلم‌هایی از فیلمسازان ۱۵۰ کشور از سراسر دنیا با آثاری درباره صلح، حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان، برترین‌های هر بخش را معرفی خواهد کرد.

اکران آثار در این جشنواره از ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) در شهر عفرین آغاز می‌شود و بامداد روز بعد با معرفی برترین‌های هر بخش به کار خود خاتمه خواهد داد. تورج اصلانی فیلمبردار ایرانی یکی از اعضای هیات داوران این رویداد سینمایی است. 

این فیلم کوتاه با بازی محمد وفاییاثری جهان شمول و مینیمالیسم است که از نگاهی نو به حقوق بانوان در جوامع دنیا می‌پردازد.

جواد گنجی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز در آثار سینمایی مشغول به فعالیت است. او تجربه ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و تاکنون توانسته جایزه بهترین فیلم کوتاه را از جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان همدان، جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، جشنواره منطقه‌ای افلاک و... دریافت کند.

تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه «تومور» به عهده جواد گنجی و ابراهیم آذرخشی است و آژانس پخش کات فیلم پخش بین‌المللی این فیلم را به عهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تومور فیلم کوتاه بین المللی جواد گنجی شهر عفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی