Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی در بیانیه پایانی نشست خود در بیروت ـ رام الله بر تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت مردمی همه جانبه تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های فلسطینی در بیانیه پایانی نشست خود در بیروت ـ رام الله مخالفت خود را با تمامی طرح‌هایی که هدف از آن نابودی مساله فلسطین و خدشه وارد کردن به قدس و مقدسات آن است، اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گروههای فلسطینی در بیانیه پایانی این نشست بر تشکیل کمیته‌ای ملی متشکل از شخصیت‌های برجسته و منتخب به منظور ارائه رویکردی استراتژیک برای پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی تاکید کردند.

گروههای فلسطینی  در این بیانیه خواستار تشکیل یک کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت مردمی همه جانبه شدند.

رهبران گروه‌های فلسطینی روز پنجشنبه به صورت ویدئوکنفرانس نشستی همزمان را در بیروت و رام الله برگزار کردند.

در این نشست رهبران گروه‌های فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی، فتح، جبهه خلق و جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین مشارکت داشتند.

این نشست به منظور بررسی آخرین تحولات فلسطین و توطئه‌های پیش‌روی مساله فلسطین از جمله معامله قرن، طرح الحاق کرانه باختری و عادی‌سازی روابط برخی رژیم‌های عربی با رژیم  صهیونیستی برگزار شد.

هنیه : مقاومت لبنان بینی دشمن را به خاک مالید/ گزینه ما مقاومت فراگیر با تمام اشکال آن استتاکید گروه‌های فلسطینی بر وحدت، مقاومت و تحریم سازشکاران عربابومازن در کنفرانس گروه‌های فلسطینی: توافق امارات و اسرائیل آخرین خنجر مسموم استدبیرکل جهاد اسلامی: باید با پروژه صهیونیستی در منطقه مقابله کنیم

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ العربی الجدید: امارات موشک اندازهای اسرائیلی را در اختیار حفتر قرار داده است ۲ رهگیری دو جنگنده آمریکایی و انگلیسی از سوی یک جنگنده روسی بر فراز دریای بارنتس ۳ بحرین هم مانند عربستان آسمان خود را به روی رژیم صهیونیستی می‎‌گشاید ۴ چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند ۵ سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل‌ قبول نیست ۶ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۷ گزارش| نومیدی‌های ترکیه از آمریکا و روسیه ۸ حمله پهپادی به شبه‎ نظامیان طرفدار منصور هادی در جنوب یمن مهمترین اخبار بین الملل بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه ترامپ سربازان آمریکایی کشته شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل‌ قبول نیست آمریکا ۳ شخص حقیقی و ۱۱ شرکت را به دلیل نقض تحریم‌های ایران تحریم کرد مهمترین اخبار تسنیم بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها وام ودیعه مسکن مشکل مسکن استیجاری را حل نمی‌کند امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم / تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی ریشه تورم اخیر در اقتصاد ایران چیست؟/ واکاوی اثر کسری بودجه دولت و شوکهای ارزی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه پایانی نشست گروه های فلسطینی گروههای فلسطینی تشکیل کمیته همه جانبه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد