Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-وزیر بهداشت نسبت به وقوع موج جدید بیماری کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها به این بیماری ابراز نگرانی کرد.

دکتر سعید نمکی در نشست کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی برگزار شد، اظهار داشت: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ، در مناطق جنگی حضور داشته باشم اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که می‌دانستیم دشمن از چه مسیری می‌آید اما در شرایط پاندمی کرونا، عزیزترین افراد کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اینکه با بی‌توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیماری باشیم، نگرانم و همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آنها در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی‌توجهی برخی افراد شوند.

وزیر بهداشت تأکید کرد: دستورالعمل شهدای خدمت برای کادر بهداشتی و درمانی منطبق بر چارچوب آیین‌نامه شهدای خدمت باید به‌سرعت و با همکاری بخش‌های مختلف تهیه و بعد از بررسی و تصویب در این کمیته، به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.

تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • علل پرش و اسپاسم عضلانی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد