Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه سنندج گفت: امروز نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان با حضور در میان مردم و نمازگزاران در مسجد، ثابت کرده که نیرو و چهره‌ای مردمی و از مردم بوده و همه کردستانی‌ها از نماینده حضرت آقا حمایت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به توصیف جایگاه والای پیامبر گرامی اسلام(ص) نزد حق‌تعالی اشاره و اظهار داشت: خداوند فرموده حضرت محمد(ص) پیامبر من بوده و هرکسی راه ایشان را ادامه دهد، در روز قیامت مورد کرم و بخشش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های 10 ساله آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در استان گفت: امروز کسی به‌عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان منصوب شده که در اولین قدمش با چهره مبارکش میان مردم و نمازگزاران حضور یافته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، حضور مبارک «حجت‌الاسلام پورذهبی» ‌نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان در اولین روز بعد حضورش در استان در نماز جمعه این شهر را اقدامی ارزشمند و تحسین‌برانگیز خواند و تصریح کرد: بنده از نمایندگی همه مردم شریف و علمای اعلام و روحانیون این انتصاب را تبریک گفته و امیدواریم برای استان منشاء خیر، برکت، آسایش و امنیت باشد.

وی افزود: امروز نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان با حضور در میان مردم و نمازگزاران در مسجد، ثابت کرده که نیرو و چهره‌ای مردمی و از مردم بوده و همه کردستانی‌ها از نماینده حضرت آقا حمایت خواهند کرد.

ماموستا رستمی خطاب به «حجت‌الاسلام پورذهبی» نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: به استانی تشریف آورده که خطه وفادارای، حافظان نظام و مرکز وحدت، یکدلی، علم، عرفان و معنویت است.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان را بیشتر بشناسید + بیوگرافینماینده جدید ولی‌فقیه در کردستان: "تکریم علمای دین، همفکری با نخبگان و همدلی با جوانان" اولویت کاریم خواهد بود

 وی با بیان اینکه مردمان استان کردستان با وجود همه مشکلات در برابر تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات دشمنان ایستادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سه هزار علما، طلبه، روحانی و هزاران دانشمند و اهل عرفان و معنویت در این خطه از سرزمین اسلامی در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش و فعالیت می‌کنند.

امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه به همت و تلاش همه نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه امنیتی «امنیت و آسایش پایدار» در استان کردستان حاکم است، تاکید کرد: باید همه با هم در این شرایط حساس کنونی، با یکدیگر همکاری کرده و در راستای حفظ انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/484/ ع

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان +تصاویر تجلیل آیت‌الله حسینی‌شاهرودی از مردم کردستان /‌ خدمت در کردستان برایم "تاج افتخار" بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان +تصاویر تجلیل آیت‌الله حسینی‌شاهرودی از مردم کردستان /‌ خدمت در کردستان برایم "تاج افتخار" بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج ــ قزوین/ ۲۵ مصدوم و دو کشته تاکنون ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ قم| آموزش یکسان دانش‌آموزان زمینه توسعه عدالت آموزشی را فراهم کرد/ "شاد" فرصت مناسب برای بهبود یادگیری ۴ بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی ۵ خطر بیخ گوش سلامتی مردم؛ توزیع و فروش ماسک‌های تاریخ مصرف گذشته خارجی در بازار شیراز ۶ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ۷ کنایه سخنگوی شهر خودرو به حضور نماینده مردم مشهد در فینال حذفی؛ برای دیدن بازی‌های شهر خودرو به ورزشگاه نیامده بودند ۸ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم مهمترین اخبار استانها ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران یزد | بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش قوانین به مردم است/ قانون تصویب می‌شود ولی آموزشی برای آن‌ها نداریم ۵۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در استان قزوین وجود دارد/افتتاح ۹ پروژه جدید تا آخر سال مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام ۴ مشکل اصلی خوزستان از نگاه رئیس مجلس / قالیباف: مردم از امکانات زیاد‌ استان ‌به طور مناسب برخوردار نیستند واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد