Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام مهدی محمدپورامام جمعه اروندکنار در خطبه  این هفته شهرستان که با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی انجام شد ضمن سفارش مردم به تقوا گفت:هرکس وارد خیمه تقوا شود در واقع خود را نجات داده است.

او با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی(ع)چندباردارایی خود را باخداتقسیم کرد ادامه داد:متاسفانه عده ای از افراد در جامعه با وجود دارایی فراوان حاضر به کمک و انجام کار خیر نیستند، اگر ما امت حسینی هستیم باید بدانسم که خداوند فرموده است در اموال شما حقی برای فقرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه اروندکنار تصریح کرد: خداوند فرمان داده که در نمازجماعت حضور داشته باشیم پس چگونه است که بعضی از افراد فرمان خدارا نادیده میگیرند ودرنمازجمعه حاضرنمی شوند، همه شما عزیزان که درنمازجمعه حاضرمی شوید سفیرنمازهستید.

حجت الاسلام محمدپور در ادامه به سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان اشاره کرد و گفت:او در بین مردم حضور یافت و مشکلات آنها را از نزدیک شنید .

او افزود: ازجوانان منطقه تشکرمی کنیم که به شدت پیگیرمشکلات منطقه بودند .

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم

حجت الاسلام حمید سیلاوی امام جمعه شهر چوئبده نیز در نمازجمعه این هفته شهرستان گفت:‌در محرمی که گذشت مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم عزادار بودند و هم خالق یک نظم و انضباط و ان شاءالله  حب الحسین یجمعنا  و باعث شفاعت ما شود.

او ادامه داد:جهان در حال آماده شدن برای یک تحولی است که این تحول، غیر از ظهور ولیعصر  (عج) چیز دیگری نیست.

امام جمعه شهر چوئبده گفت: ویروس کرونا کل جهان را به زانو در آورده است و از دست هیچکس فعلاً کاری ساخته نیست ان شاءالله با ظهور امام زمان این مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام سیلاوی ادامه داد:نکته مهمی که در سفر رئیس مجلس به استان خوزستان مطرح شد این است که با اینکه این استان غنی است اما هنوز مردم آن از بی‌آبی رنج می‌برند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ویروس کرونا ماه محرم حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای