Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهرمی با اشاره به استمرار کمک‌های مومنانه از سوی اعضای کانون محمد رسول‌الله(ص)، گفت: در همین راستا یک هزار بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون به مناسبت ماه محرم در میان نیازمندان توزیع شد.

«بهداد جهرمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای هشتمین مرحله کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد الرسول(ص) خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله که به کمک قرارگاه جهادی ظفر، هیئات مذهبی و مسجد الرسول(ص) در حال انجام است، یک هزار بسته سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد الرسول(ص) بیان کرد: همچنین به همت خیرین برای پنج جوان در آستانه ازدواج جهیزیه کامل آماده کرده ایم و کارت هدیه به مستمندان تهیه شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های این کانون به مناسبت ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یارانش گفت: در همین راستا طرح «هر خانه،یک حسینیه» اجرا و ایستگاه صلواتی و شیشه نویسی ماشین ها انجام شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد الرسول(ص)  با اشاره به اقدامات فعالین این کانون در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گفت: در راستای تحقق پویش «# همه با هم کرونا را شکست می دهیم» کارگاه تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده به همت فعالان کانون محمد(ص) رسول الله(ص) مسجد الرسول(ص) راه اندازی و 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی در اماکن عمومی توزیع و 100 عدد بن خرید به ارزش 100 هزار تومان به خانواده های دارای معلول اهدا شد.

 

جهرمی خاطرنشان کرد: به منظور کمک رسانی به محرومین و نیازمندان هم تعدادی سبد ارزاق در دو مرحله توزیع شد، به طوری که برای 150 خانوار نیازمند در هر بسته به ارزش 300 هزار تومان و در مرحله دوم 400 بسته به ارزش 350 هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

 

کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت تهران یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال استان تهران است که همواره در فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم محروم و نیازمند کارنامه درخشانی داشته است، به گونه ای که در سیل استان سیستان و بلوچستان از اعزام فعالان این کانون و  اهالی مساجد مجاور آن به مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی متشکل از پزشکان برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی تا خدماتی همچون تقسیم اقلام در این منطقه حضور یافت و در حال حاضر نیز از زمان شیوع ویروس کرونا با بهره گیری از پتانسیل های موجود در کانون و نیروهای مسجدی و در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و اقدام به ایجاد پایگاه مدافعان سلامت کرده است.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد میان نیازمندان محمد رسول الله مسجد الرسول ص فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد