Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور ضابطیان شب گذشته در برنامه «پنجشنبه جمعه» میزبان امیر کاظمی بود شد. ضابطیان در این برنامه خاطره‌ای از کارگردانی برنامه‌ای با مجری جوان را این چنین بازگو کرد: ما باید بخشی از برنامه را روی پل عابر پیاده در خیابان آزادی ضبط می‌کردیم. مجری باید از روی پل عبور می‌کرد، از پله‌ها پایین می‌آمد و در این فاصله باید ماجرایی درباره تغییر اسم خیابان‌ها را تعریف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۵ بار در سرمای زمستان این صحنه را گرفتیم آخر به تاریکی خوردیم و کار به فردا صبح موکول شد.

کاظمی هم درباره ماجرای سریال مرضیه برومند توضیح داد: آنجا با چوب دنبالم افتادند! در خیابان دروس تهران مشغول بدو بدو بودم و خانم برومند با یک تکه چوب در دستشان وسط خیابان داد و بیداد کردند و آخرش هم برای اینکه مرا بگیرند گفتند من دزدم! مغازه دار‌ها آمدند مرا گرفتند و دلتان نخواهد یک کتک جانانه از خانم برومند در اوایل کار نوش جان کردم. این ماجرا برای ۱۸ سال پیش بود که ۱۵ سال داشتم و یک دفعه سر کار حرفه‌ای رفتم که نمی‌دانستم با چند دوربین ضبط می‌شود. البته در ادامه، کار خیلی خوب پیش رفت و بعد از آن هم من اولین انتخاب خانم برومند برای یکی از نقش‌های اصلی سریال «همه بچه‌های من» بودم.

وی همچنین درباره نحوه معرفی اش به تیم برومند توضیح داد: من سال‌ها پیش کار خبرنگاری می‌کردم و شما یادتان نیست. رفته بودم سر صحنه گزارش بگیرم. سپهر آزادی قرار بود آنجا نقشی بازی کند که آن روز متاسفانه پای او شکسته بود و نیامد، خانم برومند هم مرا دید که سن ام به این نقش می‌خورد. سکانس اول را هم با یک برداشت گرفتیم. ولی سکانس بعدی ۱۲ ساعتی طول کشید.

بازیگر «لیسانسه ها» درباره خاطرات این سریال اظهار کرد: در طول این کار خیلی به ما خوش گذشت و تقریبا اولین کاری بود که اینقدر طولانی شد. من «وضعیت سفید» را هم در کارنامه ام دارم که ضبط آن ۲ سال طول کشید، اما سریال صحت ۵ سال طول کشیده است. همچنین همه با هم قرار گذاشته ایم ۱۰، ۱۲ سال دیگر دوباره دور هم جمع شویم، اما اینکه تیم سریال کنار هم تبدیل به یک خانواده شده ایم برایم عجیب است و هنوز هم که هنوز است همه از حال همدیگر با خبر هستیم. گروه داریم و همه فعال هستند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرضیه برومند سریال لیسانسه ها پارسی خبر بازیگر سینما و تلویزیون خانم برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر