Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول آموزش معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان گفت: جلسات هم‌اندیشی کارآفرینان و مسئولان پژوهشکده‌های بسیج دانشجویی با هدف توانمندسازی این مسئولان به صورت متناوب برگزار می‌شود.

حسین قربانی، مسئول آموزش معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی کارآفرینان و مسئولان پژوهشکده‌های بسیج دانشجویی این استان، اظهار کرد: این جلسات به صورت متناوب و با هدف توانمندسازی مسئولان پژوهشکده‌های بسیج دانشجویی و اتصال آنان با صنعت صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی بیان کرد: جلسه اول با حضور افراد صاحب صنعت و اثرگذار در استان برگزار شد و در آن مساله یابی و مراحل رسیدن به حل مساله بررسی شد.

مسئول آموزش معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان افزود: در این جلسه مسئول شرکت دانش بنیان تجهیز صنعت نصر، فعالان حوزه تولیدات دانش بنیان، مسئول شرکت موج دانش، مسئول اسبق پژوهشکده شهید شاطری دانشگاه کاشان، اعضای پژوهشکده شهید شهریاری دانشگاه اصفهان و پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه، صاحب نظران در حوزه صنعت دانش بنیان بر حضور پژوهشگران در بازار و ایده یابی از فضای بازار تأکید کرده و از سیستم آموزشی کشور که دانشجویان و دانش آموزان را از بازار دور نگه می‌دارد، انتقاد کردند.

قربانی ادامه داد: موضوع پیوند تجربه و علم برای تولید دانش بنیان در این جلسه مطرح شد و تجربیات شرکت‌هایی مانند بهیار صنعت که توانست با حدود ۴۰۰ نیروی کار، در ایام شیوع کرونا اثرات بزرگی بر سیستم درمانی و مقابله با کرونا در کشور بگذارد، با عدم کارایی سیستم‌های دولتی و دانشگاهی در مقابله با کرونا بررسی و مقایسه شد.

وی بیان کرد: صاحب نظران حوزه صنعت دانش بنیان این انتقاد را مطرح می‌کنند که افراد صاحب ایده و تجربه در حوزه صنعت در رئوس تصمیم گیری برای صنایع قرار ندارند و همین امر باعث ایجاد اختلال در کار صنعتگران دانش بنیان می‌شود.

مسئول آموزش معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان ادامه داد: حاضران در این جلسه به همراه شدن دانشگاه‌ها و مراکز دولتی با شرکت‌های دانش بنیان امیدوار و خوش بین نبودند و از مسئولان پژوهشکده‌ها خواستند که برنامه ریزی‌های خود را متکی به امکانات و کمک‌های دانشگاهی نکنند.

به گفته قربانی، جلسات مسئولان پژوهشکده‌های بسیج دانشجویی اصفهان با صاحبان صنعت، مسئولان شهرک صنعتی و استانی جهت توانمندسازی آنان ادامه دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان جلسه هم اندیشی کارآفرینی دانشجویان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی