Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، قرارگاه‌های احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی تقریبا سه سال پیش با هدف حل مشکلات جامعه به واسطه روش‌های علمی و تخصصی تشکیل شده است. ریشه‌یابی تخصصی معضلات از دیگر کارکردهای این قرارگاه‌ها بوده اما با گذشت چند سال از فعالیت دانشجویان در قرارگاه‌های احمدی روشن خروجی قابل ملموسی برای جامعه و رسانه‌ها حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خالصی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به نوع فعالیت‌های قرارگاه احمدی روشن بیان کرد: این قرارگاه قرار نیست خودش وارد میدان عمل شده و فعالیت مملوسی را داشته باشد بلکه باید اطلاعات لازم درباره مشکلات را در اختیار دفاتر بسیج دانشجویی قرار دهد.

وی با بیان اینکه قرارگاه احمدی روشن پشتیبان علمی بسیج دانشجویی است، گفت: دانشجویان در این قرارگاه مشکلات را احصا و روش‌های علمی و تخصصی برای حل آن را به مجموعه بسیج دانشجویی اطلاع می‌دهند تا حل مشکل یا معضل را از مسئول مطالبه کنند یا وارد عرصه گفتمان سازی یا حل مسئله شوند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن دانشگاه‌های استان تهران ادامه داد: قرارگاه احمدی روشن محتوایی، علمی، اجرایی، مشاوره‌ای به بسیج دانشجویی کمک رسانی می‌کند تا آنها عملکرد قابل قبول‌تری در مطالبه‌گری از مسئولان داشته باشند.

وی درباره شناخت مشکلات و احصای آنها عنوان کرد: قرارگاه احمدی روشن با تحقیق و بررسی میدانی و صحبت با مردم هر شهرستان مشکلات را شناسایی و برای حل آنها پرونده تشکیل می‌دهد.

به گفته خالصی‌زاده؛ در 3 سال گذشته مشکلات بسیاری در شهرستان‌های استان تهران توسط

قرارگاه احمدی روشن شناسایی و از مسئولان توسط بسیج دانشجویی مطالبه شده است که تعداد قابل توجهی از آنها حل شده یا مراحل برطرف شدن را طی می‌کند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن دانشگاه‌های استان تهران با اشاره به اولویت‌های این قرارگاه بیان کرد: دانشجویان بسیجی در چنده ماهی که کشور درگیر بیماری کرونا بود بیشتر زمان و انرژی خود را صرف مبارزه با این ویرورس و فعالیت‌های جهادی مانند تهیه ماسک، مواد ضد عفونی و کمک های مومنانه کردند اما در حال حاضر که از پیک این بیماری خارج شدیم باز هم مطالبه‌گری برای مشکلات شهرستان‌ها در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: قرارگاه احمدی روشن برای حل مشکلات مرتبا با فرماندار، استاندار و امام جمعه شهرستان‌های استان تهران از جمله شهریار و ورامین جلساتی را برگزار می‌کنند.

خالصی‌زاده با بیان اینکه 44 دفتر بسیج دانشجویی استان تهران عضو قرارگاه احمدی روشن این استان نیز هستند، گفت: هر کدام از دفاتر عضو بسیج دانشجویی قصد کند موضوعی را از مسئولی مطالبه کند جلساتی تشکیل می‌دهد که تیم تخصصی قرارگاه احمدی روشن نیز در راستای کمک رسانی در آن حضور دارد.

انتهای پیام/

300 / 320 قرارگاه احمدی روش محمد خالصی زاده مطالبه گری قرارگاه احمدی روش محمد خالصی زاده مطالبه گری قرارگاه احمدی روش محمد خالصی زاده مطالبه گری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مطالبه گری مطالبه گری مطالبه گری قرارگاه احمدی روشن استان تهران بسیج دانشجویی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم