Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بهروز شهابی زاد روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان شهدای فرهنگی اردکان افزود: سال جدید تحصیلی بسیار متفاوت و با رنگ و روی تازه در شهرستان اردکان آغاز شد.

وی اضافه کرد: حضور والدین در مدارس به دلیل نگرانی از ویروس کروناست.

شهابی زاد اظهار داشت: در حال حاضر اردکان در وضعیت زرد به سر می برد ،  هر لحظه امکان دارد شرایط عوض شود،‌ برنامه  آموزش و پرورش با توجه به شرایط در حال تغییر و نوسان بوده و این ناپایداری کار را سخت کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پس از برنامه ریزی چندین ماهه کلاس ها به صورت نیمه حضوری برگزار می شود که کیفیت آموزش را نامعلوم کرده است،  این والدین هستند که می توانند کمک حال دانش آموزان و مدیران و مربیان باشند .

فرماندار اردکان اظهار داشت:  چندین سال طول می کشد که مشخص شود این روش آموزشی چه نتیجه ای داشته، هرچند در سال های گذشته اردکان نسبت به سایر شهرستان های دیگر ازلحاظ آموزشی و قبولی کنکور رتبه بالایی داشته است.

آموزش و پرورش وارد شرایط تازه‌ای شده است 

مدیر  آموزش و پرورش اردکان نیز در ادامه با بیان اینکه امسال سال تحصیلی همراه با تجربه جدیدی آغاز شد گفت:‌ ناخواسته یک بیماری باعث شد که آموزش وپرورش با فضای مجازی آغاز به کار کند و شاهد تغییرات چشم گیری باشیم .

ابوالفضل کارگر اظهار داشت:‌ آموزش حضوری و غیرحضوری دروس و از طرفی آموزش مسایل بهداشتی در بین دانش آموزان شرایط را متفاوت کرده است.

وی گفت: کلاس های حضوری به منظور تقویت دروس سال گذشته و بیشتر آزمایشی است و در کنار آن دائم تست سلامت نیز از دانش آموزان  سنجیده می شود  تا کمتر آنها آسیب ببینند.

 هیچ مکتبی به اندازه اسلام به موضوع علم‌آموزی اهمیت نداده است

 امام جمعه موقت اردکان نیز با  تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت:  سلامتی دانش آموزان در کنار کسب علم و دانش برای همه مسوولان مهم است.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محیطی  با بیان اینکه در آیات قرآن کریم جایگاه و منزلت علم به خوبی مشخص شده است افزود:  هیچ مکتبی به اندازه دین اسلام به موضوع علم و علم آموزی اهمیت نداده است.

وی اظهار داشت:  کسب علم و دانش تعطیل بردار نیست چرا که سعادت و کمال انسان در گرو علم است که نتیجه آن به خدا شناسی می رسد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازگشایی مدارس اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازگشایی مدارس اردکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بازگشایی مدارس اردکان بهداشت و سلامت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند