Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دوچرخه‌های انبار شده شهرداری اصفهان در پارکینگ آیت الله ارباب از دو سال پیش تاکنون اظهار داشت: تعدادی از این دوچرخه‌ها آسیب دیده بودند و در آنجا نگهداری می‌شد که با جمع آوری ایستگاه‌های دوچرخه شهرداری دوچرخه‌ها به این پارکینگ منتقل شده است.

وی افزود: از دو سال پیش تاکنون ۵۰ ایستگاه دوچرخه شهرداری اصفهان به بخش خصوصی واگذار شد که ۱۵ ایستگاه دوچرخه سواری به پیمانکار مربوطه تحویل داده شد و فقط سه ایستگاه دوچرخه سواری فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نامه دادستان اصفهان مبنی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم دوچرخه سواری تصریح کرد: مقرر شده است با ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری در سطح کلانشهر اصفهان دوچرخه‌های سالم در اختیار شهروندان مناطق کم برخوردار و یا دانش آموزان مدارس قرار بگیرد که هنوز تصمیم قطعی در این ارتباط گرفته نشده است.

کد خبر 5015486

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرداری اصفهان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف خودروهای سواری پراید و تارا خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری تارا و پراید ساعت ۱۲:۱۰ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی ۱۱۵ افزود: این حادثه در جاده بویین میاندشت - الیگودرز رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: پنج نفر شامل سه کرد، یک زن و یک کودک هشت ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: دو زن نیز بر اثر این جادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 750516

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی