Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:28:28 GMT

معارفه سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۰۹۱

معارفه سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، محمدرضا مرادی حق گو، به عنوان سرپرست جدید معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران با حضور اسماعیل حسن زاده رییس حوزه ریاست، یحیی جعفری رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و غلامرضا جواهری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک تهران در محل ساختمان مدیریت آموزش برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حسن زاده معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان گفت: خدای متعال را سپاسگزاریم که نعمت، محبت و عشق به حضرت امام حسین(ع) را به ما شیعیان و محبین ائمه اطهار(ع) عطا فرمود.

حسن زاده افزود: جهان را با دو عامل عدالت و محبت می‌توان اداره نمود و همواره محبت به خاطر منفعتی ایجاد می‌گردد که به طرف مقابل می‌رسد؛ اما این محبت بر مبنای لذت زیاد ارزشی ندارد؛ بلکه محبت بر مبنای فضلیت است که ارزشمند و گرانبهاست.

وی خاطرنشان کرد: حضرت سید الشهدا(ع) قبل از اینکه به مبارزه با دشمن بیرونی بپردازد، در ابتدا در درون خویش به جهاد نفس پرداخت و بعد از آن به مبارزه با دشمن بیرونی مبادرت ورزید و عشق و محبتی که ما به حضرت امام حسین(ع) داریم به خاطر فضائل ایشان است.

در ادامه حسن زاده، معاونت منابع انسانی را کلید محرک هر سازمانی برشمرد و از تلاش‌های ارزنده و زحمات و ویژگی‌های بارز اخلاقی دکتر احسان مظفری از جمله خضوع و خشوع نسبت به همکاران تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این مراسم محمدرضا حق گو به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری تهران معرفی و حکم انتصاب وی در این جلسه تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران معاونت منابع انسانی دادگستری تهران حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد نویسنده رییس کانون وکلای دادگستری گفت: در این همایش از ۱۵۴ وکیل که در حوزه آموزش فعالیت می کنند تجلیل شد.
محمد صادقی رییس مرکز وکلای رسمی دادگستری گفت: آموزش دیدن مهم ترین عنصری است که وکیل باید به آن توجه کند
،وکیل باید به علم و فقه مسلط باشد تا بتواند وکالت عادلانه انجام دهد چرا که نظام حقوقی ما به فقه وابسته است.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند