Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح تجهیز ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز (سی‌جی‌اس) به سامانه مانیتورینگ تزریق ادرانت در این استان و به‌صورت پایلوت از شهرستان چناران آغاز شده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و ضرورت مدیریت بهینه مصرف ادرانت در شرکت‌های گاز استانی، اظهار کرد: تزریق ادرانت با مانیتورینگ سبب دسترسی آنلاین کاربر به میزان مصرف و مدیریت قابل توجه مقادیر تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از اقدام‌های کارکنان امور اندازه‌گیری و توزیع گاز استان در اجرای طرح سامانه مانیتورینگ تزریق ادرانت در ایستگاه‌های سی‌جی‌اس افزود: شرکت گاز خراسان رضوی به‌عنوان نخستین شرکت گاز استانی کشور نسبت به برنامه‌ریزی و راه‌اندازی این سامانه اقدام کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: طرح مانیتورینگ تزریق ادرانت در مرحله نخست به‌صورت پایلوت در ایستگاه سی‌جی‌اس شهرستان چناران با ظرفیت 20000 متر مکعب در ساعت اجرا شد و امیدواریم طی 6 ماهه دوم امسال شاهد ادامه اجرای این طرح در سایر ایستگاه‌های سی‌جی‌اس استان باشیم که دارای تابلوی اتومات ادورایزر هستند.
افتخاری تصریح کرد: با اجرای طرح مانیتورینگ تزریق ادرانت در ایستگاه‌های سی‌جی‌اس، اطلاعات تزریق ادرانت در دو نسبت میلی‌گرم بر دقیقه و میلی‌گرم بر مترمکعب گاز به‌طور آنلاین در نرم‌افزار مانیتورینگ قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خراسان رضوی گاز استان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند