Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا تا دو سال آینده همچنان در دنیا وجود دارد لذا نمی‌توان موضوع آموزش را به مدت دو سال تعطیل نمود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که عصر امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید مدارس بازگشایی می‌شد زیرا تحصیل دانش آموزان نباید به تعویق افتد به همین سبب ضروری است در کنار بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به طور دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: عوامل ضد انقلاب به ظاهر دلسوز نظام جمهوری اسلامی شده‌اند و در فضای مجازی تصریح می‌کنند باید آموزش و مشاغل،  جهت حفظ سلامتی مردم تعطیل شود در حالی غرب مدت زیادی است که با کرونا کنار آمده و به انجام فعالیت‌های قبل کرونا بازگشته‌ است.

استاندار قزوین گفت: اگر شرایط بحرانی شود قطعا محدودیت‌ها باز خواهد گشت در حالی که امروز به سبب مصلحت، تصمیم بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گرفته شده است.

جمالی پور با بیان اینکه باید پروژه‌های مهم در اولویت قرارگیرد خاطرنشان کرد: بودجه آموزش و پرورش به صورت ملی تامین می‌شود و اگر سازمان نوسازی، تجهیز اردوگاه یانس آباد را در اولویت امور می‌داند، باید در جلسات مرتبط اعلام نماید تا بودجه به صورت کامل به اولویت‌ها تعلق گیرد.

وی افزود: دولتی‌ها بدترین نگهداری را از اموال بیت‌المال می‌کنند، زیرا در مدت زمان کوتاهی یک ساختمان نو را تخریب کرده و از بیت‌المال به درستی مراقبت نمی‌کنند.

نیازمند 20 مدرسه در شهرک‌های اقماری قزوین هستیم23 هزار دانش‌آموز قزوینی به اینترنت و شبکه شاد دسترسی ندارند

استاندار قزوین گفت: پیش از آنکه بودجه‌ای به پروژه‌ای تعلق گیرد باید در کمیته‌ای اقتصادی تمام زوایای این عملیات اجرایی مشخص و معین شود.

وی با بیان اینکه باید خلاقیت مالی و اقتصادی داشته باشیم، عنوان کرد: پروژه‌ای که کاربری بالایی ندارد، در اولویت رسیدگی و توسعه قرار ندارد این در حالی است که در برخی از پروژه‌ها بی جهت زمین بزرگی اختصاص داده می‌شود که نه تنها اقتصادی نیست بلکه فقط هزینه نگهداری آن به پای دولت نوشته‌ می‌شود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: عزت، توسعه و پیشرفت کشور در گرو داشتن یک آموزش و پرورش پویا و متعهد است و این پویایی تنها در صورت توجه به ملزومات این ارگان انجام می‌شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: دولت 8 هزار میلیارد تومان مطالبات سالیان طولانی خانواده معظم شهدا را به آنها پرداخت کرد این در حالی است که همچنین توجهی خاص به آموزش و پرورش و کادر درمان دارد.

وی با بیان اینکه باید بهترین عناصر برای آموزش و پرورش گزینش شوند افزود: تا رسیدن به جایگاه متعالی راه زیادی وجود دارد و باید گزینش‌ها با توجه و دقت بالا انجام شود.

سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان نیز در این جلسه گفت: موزه‌ شهدا در یانس آباد احداث می‌شود.
وی افزود: با همدلی، وحدت و انسجام در کنار آموزش و پرورش استان قرار داریم و از هیچ کمکی برای پیشبرد امور دریغ نمی‌کنیم.

ایجاد ارزش افزوده در املاک آموزش و پرورش در اولویت امور قرار گیرد

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: بهتر است منابع اعتباری برای اردوگاه‌های استان افزایش یابد.

وی افزود: اردوگاه یانس آباد در تمام طول سال فعال نیست و اردوهای کوتاه مدتی در این اردوگاه برگزار می‌شود این در حالی است که حدودا برای دیوارکشی این محل بین 18 تا 20 میلیارد تومان بودجه و اعتبار لازم داریم تا یک مجموعه نمونه کشوری را احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از فضاهای آموزشی ظرفیت ایجاد ارزش افزوده را دارند به این صورت که می‌توان در ساعات تعطیلی مدارس از آنها به عنوان پارکینگ استفاده کرد.

فرخزاد گفت: این امر علاوه بر اینکه مشکلات را کاهش می‌دهد منجر به درآمدزایی شهری نیز می‌شود به همین سبب بهتر است ایجاد ارزش افزوده در املاک آموزش و پرورش در اولویت امور قرار گیرد.

توسعه و تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی استان در اولویت است

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این جلسه گفت: برای اینکه اوقات دانش آموزان به بهترین نحو استفاده شود بهتر است اردوگاهی بزرگ با تجهیزات کامل برای نوجوانان در قزوین ایجاد کنیم.

وی افزود: بودجه‌ای معادل 300 میلیون تومان برای تجهیز لوازم ضروری مدارس استان از سوی سازمان برنامه و بودجه به آموزش و پرورش قزوین تخصیص داده شده است.

اصغری تصریح کرد: توسعه و تجهیز اردوگاه‌های شهید بابایی و یانس آباد ضرورتی جدی برای استان به شمار می‌رود زیرا همه استان‌ها یک اردوگاه مناسب برای دانش‌آموزان خود دارند در حالی ما از این نعمت بی بهره‌ایم.

انتهای پیام/ ع

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سازمان نوسازی مدارس استانداری قزوین بیشتر بخوانید... ۲۳ درصد مدارس استان قزوین فرسوده هستند پلیس راه: خواب‌آلودگی راننده سبب واژگونی اتوبوس در محور کرج ــ قزوین شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۳ درصد مدارس استان قزوین فرسوده هستند پلیس راه: خواب‌آلودگی راننده سبب واژگونی اتوبوس در محور کرج ــ قزوین شد واژه های کاربردی مرتبط سازمان نوسازی مدارس استانداری قزوین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۴ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۵ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۶ واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند ۷ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۸ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند مهمترین اخبار استانها رئیس سازمان بسیج: تبیین مکتب شهید سلیمانی آغاز یک نهضت بزرگ فرهنگی است ۱۰۰۰ خودروی رسوبی در گمرک استان بوشهر آفتاب می‌خورند/ ترخیص ۱۱۵ خودرو براساس مصوبه دولت شهردار خرم‌آباد استعفا داد آیت‌الله اعرافی: برای معیشت مردم باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس استانداری قزوین سازمان نوسازی مدارس استانداری قزوین استاندار قزوین آموزش و پرورش مدارس استان دانش آموزان یانس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مدارس استان قزوین فرسوده است

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با روز گردامیداشت مقام معلم در مدرسه شاهد فضیلت گفت: شأن و جایگاه معلمان در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و برجسته‌ای برخوردار است.

وی افزود:  دولت سیزدهم قدردان زحمات و تلاش‌های معلمان در تعلیم و تربیت تربیت نسل جدید است.

اعلایی با اشاره به حوادث و تحولات در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد: دولتمردان آمریکایی تصور چنین تحولاتی را نداشتند.

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد: سیستم آموزشی ما در مدارس باید برنامه ریزی کند تا با ریشه یابی این ناهنجاری‌ها جلوی این مشکلات گرفته شود.

استاندار قزوین، تخلیه هیجانات با بازی و ورزش را یکی از بهترین راهکار‌های جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه برشمرد.

وی توجه به مسائل دینی، ارزشی و اخلاقیات را از بهترین فاکتور‌های ایجاد جامعه مناسب بیان کرد.

اعلایی در پایان این دیدار با اهدای گل به معلمان مدرسه شاهد فضیلت از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.

محمد مهدی اعلایی سپس در جمع مربیان و معلمان هنرستان تربیت بدنی دولتی پسرانه ارزش گفت: ورزش در ایجاد روحیه شاداب و همچنین توسعه و پیشرفت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اثر گذاری وسیع هنرستان تربیت بدنی بر عرصه‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و این تاثیر به خوبی ملموس است.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های مستعد استان در حوزه ورزش اظهارداشت: ما این تاثیر را در خصوص عملکرد تیم فوتبال شمس آذر و همچنین المپیک دیدیم.

اعلایی بر حمایت مجموعه استانداری از ورزش استان تاکید کرد و گفت: استعداد‌های خوبی در استان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که کشف و شناسایی آنها در رونق ورزش استان بسیار اهمیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود