Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:38:45 GMT

طعنه «انریکه» به «مسی»: بارسلونا بدون او هم جام می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۴۵۴

طعنه «انریکه» به «مسی»: بارسلونا بدون او هم جام می‌برد

به گزارش ایرنا، مسی روز جمعه اعلام کرد که در بارسلونا خواهد ماند زیرا برآوردن درخواست‌های مالی مطرح شده از سوی هیات مدیره این باشگاه برای تحقق انتقال وی، در شرایط فعلی غیرممکن است.

مرد آرژانتینی «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس بارسا را به پایبند نبودن به حرف خود مبنی بر اینکه وی (مسی) می‌تواند در صورت تمایل در پایان فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند، متهم کرد؛ هرچند بند موجود در قرارداد وی که بر این موضوع تاکید داشت، زمانی که فصل مذکور پس از وقفه ناشی از کرونا پیگیری شد، منقضی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ سرمربی مسی بود؛ برهه‌ای که در جربان آن بارسا برای دومین بار در تاریخ خود موفق به فتح سه‌گانه شد.

مرد اسپانیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی اسپانیا برابر اوکراین در لیگ ملت‌های اروپا، گفت: نمی‌دانم در مورد مسی اظهارنظر کنم یا نه اما قصد دارم این کار را انجام دهم. به نظرم باشگاه از همه چیز بالاتر است؛ از بازیکنان و رییس؛ بارسلونا در سال ۱۸۹۹ تاسیس شد و یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. آنها همیشه جام برده اند.

وی افزود: بدیهی است که رابطه فوق العاده ای بین مسی و باشگاه وجود داشته است. لئو باعث شده است که باشگاه با سرعت بیشتری رشد کند اما خوشحال می‌شدم اگر طرفین به طور دوستانه به توافق می‌رسیدند. دیر یا زود مسی از بازی کردن در بارسا دست خواهد کشید؛ بارسلونا همچنان به جام بردن بدون مسی ادامه می‌دهد و مسی هم همچنان فوتبالیست شگفت انگیزی خواهد بود.

در میانه فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ گزارش‌های زیادی از درگیری پرالتهاب مسی و انریکه منتشر شد و این اتفاق پیش از شکل گرفتن مثلث ام‌اس‌اِن و درو کردن جام‌های ریز و درشت توسط بارسا بود.

انریکه باوجود کار کردن با بازیکنان بزرگی همچون مسی و به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی اسپانیا در حال حاضر، تاکید کرده است که در ذات او نیست که پس از بازنشستگی در مورد بازیکنانی که با آنان کار کرده است، خودستایی کند.

وی در این باره گفت: هرگز شخص‌پرست نیستم. بعدها خواهم گفت که سرمربی بازیکنان زیادی بوده‌ام؛ خوب یا بد اما تلاش کرده‌ام که آنان را به بازیکن بهتری بدل کنم. اگر بخواهم یکی از این بازیکنان را نام ببرم، «نولیتو» را نام می‌برم؛ بازیکنی که با او لحظات فوق العاده‌ای داشتم و با هم لیگ دسته دو را ترک کردیم؛ او انسان شوخی است.

برچسب‌ها اسپانیا لیونل مسی بارسلونا لوئیس انریکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا لیونل مسی بارسلونا لوئیس انریکه اسپانیا لیونل مسی بارسلونا لوئیس انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس

شاگردان ژاوی نمایش هماهنگ و خوبی برابر والنسیا ارائه کردند

طرفداری | شب گذشته و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، بارسلونا با نتیجه ۲-۴ والنسیا را شکست داد و به رتبه دوم جدول بازگشت.

بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره!

گل نخست آبی و اناری پوشان در این دیدار، توسط فرمین لوپز و در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید. بر اساس داده‌های آماری، بازیکنان بارسلونا تا پیش از رساندن توپ به فرمین، ۲۴ پاس متوالی بین یکدیگر رد و بدل کردند.

24 پاس متوالی تا پیش از گل فرمین لوپز

آخرین باری که بازیکنان بارسلونا، این تعداد پاس یا بیشتر را تا پیش از به ثمر رساندن یک گل لالیگایی ثبت کرده بودند، به فوریه ۲۰۲۱ و تقابل با آلاوز بازمی‌گردد. در آن مسابقه، گل ترینکائو به حریف پس از ۳۵ پاس متوالی به ثمر رسید.

گل فرمین لوپز به والنسیا  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت