Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی سابق چلسی می گوید آبی های لندن با ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان، می توانند به موفقیت دست پیدا کنند. 

نیکولاس آنلکا می گوید چلسی با حضور فرانک لمپارد و خریدهای خوبی که تا بدین جا در بازار نقل و انتقالاتی داشته است، شانس بسیار زیادی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، چلسی، تا بدین جا، عملکرد فوق العاده ای را در بازار نقل و انتقالاتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی های لندن تاکنون انتقال حکیم زیاش، تیمو ورنر، بن چیلول، تیاگو سیلوا، مالانگ سار و کای هاورتس را رسمی کرده است و بنا بر گزارشات منتشر شده، بازیکنان دیگری را نیز مدنظر دارد. نیکولاس آنلکا، مهاجم اسبق چلسی اما، می گوید خرید های جدید آبی های لندن، فضای تیم را رقابتی تر می کنند و این موضوع را به نفع باشگاه سابقش می داند. او اظهار داشت: 

فکر می کنم چلسی شانس بسیار زیادی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارد. البته این موضوع به عملکرد لیورپول و منچسترسیتی نیز بستگی دارد. با این حال، لمپارد که در فصل گذشته توانست کار را در جمع تاپ فور تمام کند، با حضور چهره های جدید، می تواند در این فصل به کسب قهرمانی بیندیشد. البته این موضوع به تجربه بازیکنان و اینکه آیا به حد کافی قوی هستند که بتواند تا انتهای فصل به رقابت بپردازند نیز بستگی دارد. 

تیاگو سیلوای 35 ساله، فصل آینده بازیکن چلسی خواهد بود و می تواند با حضورش فاکتور تجربه را برای تیم لمپارد به ارمغان بیاورد. آنلکا اما از استراتژی فرانک لمپارد در مورد ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه، راضی است. او اظهار داشت: 

برای کسب قهرمانی، به چیزهای دیگری نیز نیاز دارید. اگر به ترکیب لیورپول و منچسترسیتی نگاه کنید، می بینید که آن ها از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه بهره می برند. از نظر من فرانک (لمپارد) بسیار باهوش است و خوب می داند که تیمش برای رقابت با تیم های بزرگ و کسب عناوین قهرمانی، به فاکتور تجربه نیاز دارد. من در چلسی و آرسنال بازی کردم و در هر دو باشگاه ما تیم جوانی در اختیار داشتیم اما بازیکنان باتجربه تر نیز در کنارمان حضور داشتند. با حضور بازیکنان باتجربه، هنوز هم جا برای بازیکنان جوان وجود دارد و آن ها فقط باید از لحاظ ذهنیتی قوی باشند تا هر هفته برای حضور در ترکیب تیم به رقابت بپردازند. فوتبال همین است. شما برای این که بازی کنید، باید به رقابت بپردازید و خب شرایط بازی در باشگاه های بزرگ همینگونه است. 

همچنین بخوانید:

کای هاورتس گران ترین خرید تاریخ باشگاه چلسی است

 

10 گل برتر نیکولاس آنلکا برای چلسی / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولاس آنلکا کسب قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم