Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:40:57 GMT

فراخوان مسابقات قرآنی مدهامتان در فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۳۰۴

فراخوان مسابقات قرآنی مدهامتان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود و متولدین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ می‌توانند تا پایان آذر، ثبت نام و اثر بارگذاری کنند.

او افزود: این مسابقات در ۲ گروه برادران و خواهران در رشته‌های ترتیل، اذان، اذکار و مکبری نماز برگزار می‌شود که رشته‌های اذان و مکبری نماز ویژه برادران است و هر شرکت کننده باید آثار خود را در قالب فایل تصویری با حداکثر زمان سه دقیقه و حجم حداکثر ۳۰ مگابایت در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقات می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در یکی از کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد استان در این مسابقات شرکت کنند.

او اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکید کرد: شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره از طریق سامانه بچه‌های مسجد https://bachehayemasjed.ir اطلاع رسانی شده و آئین نامه شرکت در مسابقات در هر رشته را در پیام رسان‌های گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars، سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و ایتا به نشانی https://eitaa.com/fahmafarsmasajed از سوی ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» در استان فارس بارگذاری شده است.

حجت الاسلام امیدی افزود: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد و با توجه به شرایط موجود، نحوه برگزاری مرحله کشوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآنی مدها متان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری سامانه بچه های مسجد نشانی https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود