Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه گفت: توسعه ریلی در این منطقه علاوه بر رونق اقتصادی موجب ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی اظهار کرد: شهرستان تربت‌حیدریه به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی که در شرق کشور دارد، نیازمند توسعه شبکه حمل‌ و نقل است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی اولیه برای راه‌اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو و واگن در تربت‌حیدریه صورت گرفته و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران برای این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی عنوان کرد: طی نشست‌های متوالی که با سایر نهادهای اجرایی شهرستان انجام شده تمامی امکانات اولیه و ضروری این طرح مانند زمین، آب، برق، گاز، مخابرات و صدور مجوز تأسیس این مرکز در صورت جذب سرمایه‌گذار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه بیان کرد: موقعیت تربت‌حیدریه در شرق کشور همانند جاده ابریشم است که محل تردد مسافران و کالاهای ترانزیت است؛ این ظرفیت یکی از ضروریات در این شهرستان به شمار می‌رود و همچنین سبب توسعه در صادرات نیز خواهد شد.

پیش از این نیز اواخر تیر ماه فرماندار تربت‌حیدریه نشستی با مسئولان یک شرکت ریلی داشت؛ او در این جلسه از راه‌اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو و واگن در تربت حیدریه خبر داده و گفته بود: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذار این طرح هستیم چرا که این پروژه زمینه اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار شهرستان تربت حیدریه توسعه ریلی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه