Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@10:13:09 GMT

سرمربی سپاهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۸۸۵

سرمربی سپاهان معرفی شد

رویداد۲۴ در پی برگزاری جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان و با حضور اعضای هیات مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه ریزی‌ها و فعالیت‌های مربوطه، محرم نویدکیا به مدت ۳ فصل سرمربی گری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را پذیرفت.

نویدکیا بازیکن فوتبال و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران است و به عنوان هافبک بازی‌ساز در تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به عنوان کاپیتان سپاهان پنج بار در لیگ‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم جام قهرمانی را بالای سر برد و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسید.
بیشتر بخوانید: اعتراض تراکتور: چرا ما را با بحرین مقایسه کردید!نویدکیا به همراه سپاهان چهار بار در جام‌های حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و ششم قهرمانی را تجربه کرده‌است و همچنین به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ رسید و موفق شد در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ به همراه این تیم حضور داشته باشد.

نویدکیا متولد ۱۳۶۰ است و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۵ عضو تیم‌های سپاهان و بوخوم آلمان و همچنین تیم‌های ملی فوتبال ایران در رده امید و بزرگسالان بوده است.

سپاهان فصل قبل با ۴۹ امتیاز رتبه پنجم لیگ برتر را کسب کرد. منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سپاهان سرمربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم