Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با دکتر ابطحی مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان استان اردبیل با دکتر ابطحی مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دکتر ابطحی ضمن یادآوری حضور موثر انوشیروانی در دوران حرفه ای ورزشی گفت: انوشیروانی نمونه خوبی از یک ورزشکار است که در میادین مختلف جهانی و المپیک برای کشور افتخارآفرینی کرده و همچنین یکی از مدیران موفق و با دانش در عرصه ورزش کشور است.

انوشیروانی نیز ضمن تقدیر از عملکرد صندوق در سال های اخیر گفت: با حضور دکتر ابطحی در صندوق اتفاقات خوبی رقم خورده و فعالیت های صندوق با برنامه و پویاتر شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برگزاری مراسم‌های تقدیر و جشن تولد جهت تقویت و بالابردن روحیه پیشکسوتان از جمله کارهای نو و کم نظیر در صندوق حمایت بود که امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا دوباره شاهد آن باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و جوانان استان اردبیل استان اردبیل صندوق حمایت دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار با تبریک هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به توسعه هرچه بیشتر این ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش زوخانه‌ای در کنار پرورش جسمانی، ورزشی برای پرورش روح و بالا رفتن روحیه پهلوانی و جوانمردی است.

وی افزود: باید منش پهلوانی و جوانمردی در دیگر رشته‌ها نیز تقویت شود و ورزشکاران و جوانان دارای روحیه پهلوانی باشند.

امام جمعه یزد بیان داشت: مایه مباهات است که ورزش زورخانه‌ای سرشار از ارزش‌های دینی و فرهنگ غنی و آمیخته به عشق اهل بیت (ع) است، چیزی که در ورزش‌های وارداتی وجود ندارد.

ناصری ادامه داد: دشمنان امروزه در جنگ نرم روح و افکار جوانان ما را نشانه رفته اند و به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها هستند که تقویت این رشته و توسعه آن در جامعه آشنایی جوانان با ارزش‌ها و تقویت روحیه ایثار و جوانمردی در آنها می‌شود. 

در این نشست شال کسوت و مروج فرهنگ پهلوانی و ورزش زوخانه‌ای به آیت الله ناصری اعطا شد و از کهن کسوتان، پیشکسوتان، مرشدان پیشکسوت و خیرین ورزش زورخانه‌ای استان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی