Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:04:49 GMT

ارزیابی شایستگی های کارکنان در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۴۲۰

ارزیابی شایستگی های کارکنان در اولویت است

کانون ارزیابی کارکنان فولاد هرمزگان،با حضور ارزیابان و جمع منتخبی از کارشناسان ، روسا ، مدیران و معاونین این شرکت و با استفاده از آخرین متدهای ارزیابی کارکنان ، شایستگی های عمومی و مدیریتی سنجش و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،امین رنجبرفرد ارزیابی شایستگیهای عمومی و مدیریتی و شناسایی کارکنان مستعد و شایسته را از اولویت های واحد آموزش فولاد هرمزگان دانست و گفت: شرکت فولاد هرمزگان برای توسعه کارکنان خویش دارای یک مدل جامع توسعه می باشد که فرایند کانون ارزیابی و توسعه از ارکان این مدل بوده و گزارش های بازخورد حاصل از این فرایند در فرایندهای آموزش، توسعه و توانمندسازی کارکنان و تدوین برنامه های توسعه فردی آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تکمیل صحبت های خود بیان داشت: شایستگیهایی چون مهارت های ادراکی، تصمیم گیری، ارتباطی، کار تیمی ،مدیریت افراد، مدیریت عملکرد کارکنان، شم تجاری و رهبری در این کانون با ابزارهای مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند.

رنجبرفرد جانشین پروری با استفاده از نیروهای کیفی و شایسته به منظور تامین نیازهای پستهای ‌سازمانی در سطوح مدیریتی را از نتایج ارزیابی ها در این کانون دانست.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان،همچنین از ارزیابی کلیه کارشناسان این شرکت در فرایند کانون ارزیابی و توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

برگزاری فرایند کانون ارزیابی و توسعه که اصلی ترین ابزار ارزیابی شایستگی های عمومی و مدیریتی کارکنان می باشد، از سال ۱۳۹۵ و به صورت مستمر و موثر و در راستای اهدافی چون توسعه توانمندیهای کارکنان و همچنین ارتقاء کارکنان شایسته در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان و با محوریت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی اجرا می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد هرمزگان توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان کانون ارزیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با معتمدان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندر کنگ با شمردن زیبایی‌های بصری و تاریخی این شهر اظهار کرد: بندر کنگ نماد و تبلور زیبایی و هنر سنتی مردم هرمزگان است و تصویری که از این بندر و مردمان شریف آن به ذهن می‌رسد همدلی، انصاف، تعادل، زیبایی و تاریخ عمیق منطقه است.  

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان به سرعت در مسیر صنعتی شدن و توسعه قرار گرفته است، افزود: در استان طرح‌های صنعتی و پالایشگاهی متنوعی از جمله در حوزه فولاد آغاز شده که در سالیان آتی سبب توسعه صنعتی استان خواهد شد.  

استاندار هرمزگان نگرانی مهمی که در مسیر توسعه وجود دارد را لطمه دیدن فرهنگ و هویت تاریخی و بومی استان بر شمرد و گفت: نگران هستیم که توسعه صنعتی خدشه‌ای به هویت، فرهنگ و معماری بومی و در کنار آن به محیط زیست استان وارد کند که سعی داریم با طرح‌های درختکاری، کنترل و ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب شهر بندرعباس در مسیر صیانت از محیط زیست گام برداریم.

دوستی همچنین تربیت نیروی انسانی را وجه مهم توسعه پایدار دانست و بیان کرد: احداث دانشکده پزشکی درشرق و غرب، راه‌اندازی ۲۸ هنرستان جوار صنایع و هنرستان انرژی اتمی در حوزه صیانت از نیروی انسانی اجرا شده تا نگرانی‌ها در این حوزه‌ها کاهش یابد.  

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، هویت و فرهنگ را شاخص غالب در خلق مزیت‌ها برشمرد و گفت: در هر مسئله‌ای مردم پای‌کار بوده‌اند اتفاقات مهمی رقم خورده و شما مردم فهیم بندر کنگ از فرهنگ و معماری خاص منطقه صیانت کرده‌ و عاشقانه هوای هویت و معماری بومی را داشته‌اید که بسیار قابل تقدیر و لازم است که فرهنگ و معماری بندرکنگ بعنوان «نماد» معرفی شود.

وی بر ایجاد کمیته تخصصی برای بندر کنگ تاکید و اظهار کرد: موارد مطرح شده بررسی و در خرداد ماه جلسه ای به‌منظور تصمیم‌گیری در بندرکنگ برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نقشه راه توسعه را شهر ترسیم و بر مزیت‌هایی همچون گردشگری، تجارت و شیلات شهر تمرکز کرده و زنجیره‌های ارزش را بر روی این مزیت‌ها تعریف کنیم.  

مهدی دوستی همچنین با تاکید بر اینکه نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در این شهر استفاده شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم همایش سرمایه‌گذاری ویژه بندرکنگ برگزار و در آن از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فعالیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی دعوت شود تا با مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های منطقه بهتر آشنا شوند.  

به گزارش ایسنا، در این جلسه جمعی از معتمدان و فعالان حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندرکنگ در کنار مسئولان شهرستان بندرلنگه در سخنانی مطالبات و درخواست‌های مردم از استاندار هرمزگان را مطرح کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد