Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیسان فرد گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «امام حسین (ع) این گونه بود» به نویسندگی آیت الله جعفر شوشتری در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک معرفی شد.

«فاطمه رئیسان فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ابتدای کتاب «امام حسین (ع) این گونه بود» جایگاه وجودی امام حسین (ع) از آغاز آفرینش نور تا پایان رستاخیز مطرح شده، سپس صفات و اخلاق و عبادت‌های پسندیده امام حسین (ع) ذکر شده و ویژگی‌ها، صفات و ارزش‌های اخلاقی و عبادی امام حسین (ع) در روز عاشورا بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: در ادامه مباحثی مانند الطاف الهی و احترام‌های ویژه خداوند بر امام حسین (ع)، آثار گریستن بر امام حسین (ع)، ویژگی‌های زیارت ایشان و … ارائه شده است.

 

وی ابراز کرد: افزایش سرانه مطالعه د‌‌‌‌‌‌‌ر قالب معرفی کتاب، خوانش کتاب و مسابقات کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری طرح «شنبه های کتاب» است.

 

رئیسان فرد، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه، رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش این کتابخانه‌ها در ارتقا سرانه مطالعه و تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها را از دیگر اهداف برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر دشتک ادامه داد: کتاب «امام حسین (ع) این گونه بود» به نویسندگی آیت الله جعفر شوشتری و ترجمه صادق حسن زاده در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) شهر دشتک معرفی شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شنبه های کتاب شنبه های کتاب مسجد حضرت امام حسین شهر دشتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • فال انبیا فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)