Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های حرفه‌ای زیرمجموعه باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بر روی نخبه‌پروری و تربیت فناور با استفاده از سازوکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزای از یک سو و توجه به محیط پرورش استعدادهای برتر در محیط دانشگاه از مهم‌ترین رسالت‌های باشگاه پژوهشگران به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط و کشف استعدادها ‌ویژه برگزاری مسابقات و اعزام تیم‌های دانشجویی به مسابقات است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب رتبه‌های ارزنده‌ای در مسابقات بتن، روباتیک و سایر مسابقات علمی در سال‌های گذشته کسب کرده است. براساس دستورالعمل‌ها دفاتر باشگاه پژوهشگران می‌تواند در دو سطح پایه و حرفه‌ای تیم‌های دانشجویی تشکیل داده و راهی مسابقات کند.

رئیس پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: باشگاه سعی می‌کند برای مسابقاتی که در راستای حل مسائل کشور قرار دارد و از اعتبار بالایی برخوردار است تیم‌های حرفه‌ای و پایه تشکیل داده و به اعزام آنها اقدام کند. هدف از تشکیل و اعزام تیم‌ها در وهله نخست کشف و شکوفایی استعداد دانشجویان خلاق و فراهم کردن کسب تجربه برای دانشجویان است.

مهری با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش تیم‌های پایه و حرفه‌ای در رشته‌های تخصصی مختلف عنوان کرد: اخیراً نیز سه تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مسابقات ملی «ستارگان بورس» اعزام شده که این مسابقات تا 15 مهر ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. تیم‌ها در این مسابقه با معامله سهام‌های واقعی روزانه امتیازبندی و ارزیابی می‌شوند.

وی ادامه داد: مجتبی دهقان سلماسی، احسان علی آتشی، فاطمه نریمانی و لیلا سعیدی عضو هیئت علمی و سرپرست تیم اول، محمد حسین غفاری، سجاد سیاح لاهیجی، فاطمه صمد زاده و محمد غلامیان عضو هیئت علمی و سرپرست تیم دوم، سید امیر محمدی میرب، محمدرضا غریبی، فرناز مرادی و دنیا احدیان پور عضو هیئت علمی و سرپرست تیم سوم، اعضا و سرپرستان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در مسابقات ستارگان بورس را تشکیل می‌دهند.

رئیس پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: تیم‌های اعزام شده در شرایط امتیازبندی خوبی مطلوبی قرار دارند که پس از اتمام مسابقات جایگاه و نتایج آنها مشخص خواهد شد. اکنون تقویت دو تیم بتن و روباتیک دانشگاه نیز در دستور کار قرار گرفته تا بتوانند در مسابقات ملی و بین‌المللی سال جاری نیز شرکت کنند.

انتهای پیام/

358 / 167 مسابقات ستارگان بورس دانشگاه آزاد تهران غرب باشگاه پژوهشگران جوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات ستارگان بورس دانشگاه آزاد تهران غرب باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب باشگاه پژوهشگران ستارگان بورس حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد