Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار دیدگاه استعمار به علم را نگاه انحصاری دانست که از توسعه آن در جهان اسلام جلوگیری می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، نعمت خلیلی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: مطابق فرمایش خداوند در قرآن کریم، بعضی از موارد را خداوند ایجاد می‌کند که به گمان ما شرّ است؛ اما خیر زیادی در آن نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات واحد دولت‌آباد در زمان شروع ویروس کرونا نیز همان خیری است که در قرآن کریم آمده است. فرصت‌های زیادی در کشور به‌واسطه کرونا ایجاد شد که باید همگی شکرگزار باشیم.

وی افزود: دیدگاه استعمار به علم یک دیدگاه انحصاری است تا از توسعه علم در جهان اسلام جلوگیری کند. استفاده استعمار از علم نیز یک استفاده جنگ‌افروزانه است که می‌خواهند با استفاده از آن قدرت پوشالی خود را حفظ کنند؛ بنابراین تمام تلاش‌شان را در راستای تولید سلاح انجام می‌دهند؛ اما نگاه اسلام به علم در راستای خدمت به بشریت و ایجاد رفاه و آسودگی خاطر و سلامتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پایان چهل سالگی انقلاب بزرگ‌ترین خدمت را به نظام اسلامی با نگارش بیانیه گام دوم داشتند. این بیانیه نگاهی به قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و نگاهی به عصر حاضر دارد. نگاه مقام معظم رهبری در این بیانیه بیشتر معطوف به نسل جوان است که آینده این انقلاب هستند. نسل جوانی که دشمن از طریق جنگ شناختی و ادراکی در تلاش است که در اندیشه آنان نفوذ کند.

خلیلی ادامه داد: دشمن به‌دنبال جدایی دین از سیاست بوده و این تفکر خطرناکی است. زیرساخت انقلاب ما ترکیب دین و سیاست است. باید در کنار علم‌آموزی، اشاعه فرهنگ اسلام و دین‌آموزی نیز در دستورکار قرار گیرد تا در برابر تفکرات انحرافی دشمن متزلزل نشویم. اگر این کار مهم صورت نگیرد، علمی که جوان ایرانی می‌آموزد در خدمت دشمن قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توانایی‌های واحد دولت‌آباد در حوزه آموزش مجازی افزود: ظرفیت‌های خوبی در این دانشگاه فراهم شده است و باید در کنار این اقدامات به فکر امنیت فضای مجازی و حملات سایبری نیز باشیم و آن را به‌عنوان یک اصل مدنظر قرار دهیم.

به گزارش آنا در این دیدار عملیاتی‌کردن تفاهم‌نامه کاملی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و نیروی انتظامی شهرستان برخوار مورد تأکید قرار گرفت. در ادامه از قسمت‌های مختلف دانشگاه توسط فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بازدید شد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: علم جهان اسلام دین و سیاست استعمار انقلاب ایران بیانیه گام دوم انقلاب نگاه انحصاری انتظامی شهرستان برخوار واحد دولت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با معلمان به این نکته اشاره کردند که معلم ها باید به دانش آموزان نگاه ملی بدهند که در نهایت این مسئله به رشد کشور منتج خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • مآخذ مالیات برعایدی سرمایه در ایران برعکس دنیاست