Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علوی آبزیز با بیان اینکه استفاده از آموزش مجازی زمینه ای برای برقراری عدالت آموزشی خواهد بود و تمامی طلاب از ظرفیت اساتید توانمند به صورت یکسان برخودار می شوند، گفت:تمامی آزمون های حوزه علمیه خراسان در سال جاری به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «سیدحمید علوی آزیز» امروز ( ۱۶ شهریور) در مراسم رونمایی از زیرساخت های آموزش مجازی حوطه علمیه خراسان با بیان اینکه تهدید کرونا در حوزه علمیه خراسان به یک فرصت تبدیل شد، گفت: اگر چه از سال های گذشته زیرساخت های مناسبی برای آموزش مجازی در همه ی ابعاد از جمله برگزاری آزمون ها و ارائه دروس به صورت آنلاین و آفلاین آماده بوده، اما هیچ وقت مورد آزمایش جدی قرار نگرفته بود و با شیوع ویروس کرونا همکاران در بخش فناوری اطلاعات و مرکز آموزش مجازی این حوزه با تلاش های شبانه روزی، آن را در دو بخش تقویت زیرساخت ها و  تولید محتوای فاخر، به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در سال جاری، تمامی آزمون های حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی برگزار شد، افزود: برخی از دشواری و کمبودهای کار در این فرصت، آشکار شد تا حوزه به سمت ارتقاء سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری آموزش مجازی با توسعه زیرساخت های آن، گام بردارد.

 

وی ابراز کرد: در هفت ماه گذشته با حمایت های بی دریغ مدیر ح.زه علمیه خراسان و تاکید ایشان بر گسترش کیفی و کمی آموزش های مجازی، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و فیلم های کار با سامانه‌ی آموزش مجازی، آماده و به تمامی مدارس علمیه ابلاغ شد و امروز در کنار ۱۶۰ مدرسه علمیه خراسان، ۱۶۰ حوزه علمیه‌ی مجازی داریم که دروس و آموزش ها را به صورت برخط به طلاب ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام  علوی آزیز تصریح کرد: با در نظر گرفتن ۱۶۰ مدرسه علمیه با متوسط ۱۵ تا ۲۰ کلاس در مدرسه که به صورت هم زمان ۴ کلاس برگزار کنند، نیاز به استفاده  همزمان ۱۰ هزار طلبه از سامانه ی آموزش مجازی خواهد بود لذا توسعه زیرساخت های فنی، در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه استفاده از آموزش مجازی، زمینه ای برای برقراری عدالت آموزشی خواهد بود و تمامی طلاب از ظرفیت اساتید توانمند و عالی به صورت یکسان برخودار می شوند، گفت: تمامی محتوای دروس مقطع عمومی از فقه و اصول و ادبیات عرب با استانداردهای آموزشی تهیه شده است و در این سامانه مورد استفاده قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی آزیز یادآورشد: با شروع سال تحصیلی جدید، پانزده روز نخست برای یادآوری دروس گذشته و مورد آزمایش قرار دادن سامانه ی آموزش مجازی در نظر گرفته شده لذا همکاری همه در ارتقا بهره وری از این سامانه مدنظر اس

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان مراسم رونمایی فضای مجازی حوزه علمیه خراسان ی آموزش مجازی حجت الاسلام زیرساخت ها آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد