Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@20:54:05 GMT

پیروزی باشگاه فولاد در دو پرونده حقوقی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۵۴۸

پیروزی باشگاه فولاد در دو پرونده حقوقی

خبرگزاری میزان- با دفاعیات امور حقوقی باشگاه فولاد، احمدرضا جلالی کاپیتان تیم جوانان دو فصل دیگر در فولاد ماندنی شد. تاریخ انتشار: 15:17 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۴۲۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف‌نیا، مدیر حقوقی باشگاه فولاد در خصوص پرونده احمدرضا جلالی بازیکن فولاد و کاپیتان تیم جوانان نیز گفت: با دفاعیات متعدد امور حقوقی طی لایحه‌ای و ارسال اسناد مثبته برای دفاع از حق و حقوق باشگاه در پرونده احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان در راستای حفظ بازیکنان جوان و رشد آنها، موفق شدیم تا در کمیته استیناف پیروز شویم و رای کمیته تعیین وضعیت را اصطلاحا بشکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این رای احمدرضا جلالی مجددا بازیکن فولاد حساب می‌شود و دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد، باشگاه فولاد نیز می‌تواند از خدمات این بازیکن استفاده بکند.

وی همچنین در خصوص پرونده دانیال مومنی نیز افزود: در این پرونده هم موفق شدیم تا رای قطعی کمیته استیناف در خصوص حق رشد دانیال مومنی را به مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال را بگیریم و اینگونه درآمدزایی از طریق حق رشد را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: آذری: خیالم راحت بود نکونام جایی نمی‌رود/ حواشی، استقلال را از هدفش دور کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال استقلال احمدرضا جلالی باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف