Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:32:02 GMT

چند خبر کوتاه از پلیس استان کردستان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۶۷۵

چند خبر کوتاه از پلیس استان کردستان

به گزارش ایرنا، برخورد شدید یکدستگاه خودروی سواری پراید با تانکر سوخت در جاده سروآباد سنندج موجب مرگ راننده پراید شد، این حادثه ساعت ۲ بامداد یکشنبه میان سواری پراید که از سنندج به سروآباد در حال حرکت بود در نزدیکی روستای تودآرملا با تانکر سوخت اتفاق افتاد و راننده پراید به علت شدت جراحات در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راننده جوان ۲۸ ساله به نام محمد محمدی دهیار سابق روستای تفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد متاهل و دارای ۲ فرزند است،  علت اصلی تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کشف هشت حلقه لاستیک قاچاق در سقز
فرمانده انتظامی شهرستان سقز از کشف هشت حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این بار قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری از محور سقز - دیواندره ضبط شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان سقز حین کنترل خودروهای عبوری در محور سقز - دیواندره، یک دستگاه خودروی تویوتا حامل کالای قاچاق را مشاهده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی ماموران پلیس از خودروی حامل کالای قاچاق، تعداد هشت حلقه لاستیک خارجی کشف و ضبط و پرونده این تخلف نیز تشکیل شد،  طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را درجامعه برهم می زند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری سنندج قرار دارد.

سارقین خودروی پراید در سروآباد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سروآباد از دستگیری ۲ نفر سارقین خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر سرقت خودروی سواری پراید یکی از شهروندان سروآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی پلیس آگاهی سروآباد قرار گرفت.
سرهنگ طیب محمدی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات به عمل آمده و بررسی های انجام شده سارقین را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و با قرار صادره روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی سروآباد با بیان اینکه خودروی سرقتی بعد از تشکیل پرونده تحویل مال باخته شد، گفت:‌ سارقین از اهالی شهرها همجوار سروآباد بودند که برای سرقت به شهرستان سروآباد آمده بودند و از غفلت صاحب خودروی پراید سوء استفاده کرده و این سرقت را انجام داده بودند.
شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سرقت سروآباد تصادفات جاده ای کالای قاچاق سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت سروآباد تصادفات جاده ای کالای قاچاق سقز سرقت سروآباد تصادفات جاده ای کالای قاچاق سقز فرمانده انتظامی سواری پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد