Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@20:40:26 GMT

اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۸۹۱

اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری

علی نوذرپور از اجرای فاز غربی خط 10 مترو در هفته جاری خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ علی نوذرپور، شهردار منطقه در توضیح کلنگ زنی خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: خط ۱۰ مترو که از شمال شرقی (زین الدین) به شمال غربی تهران در وردآورد وصل می شود در مطالعات جامع ریلی تهران دیده شده و تاییدیه شورای عالی ترافیک کشور را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه خط ۶ مترو در انتهای منطقه ۵ و خط ۷ تا انتهای منطقه ۲ به اتمام می رسند، افزود: خط ۱۰ که دارای مسیر شرقی- غربی است تمام خطوط شمالی- جنوبی متروی تهران را قطع می کند.

 نوذرپور با بیان اینکه قرار است فاز غربی خط ۱۰ در هفته جاری کلنگ زنی می شود، ادامه داد: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده که در اولویت اجرا قرار دارد. این خط از نمایشگاه بین المللی شروع و در میدان کتاب به خط ۷ متصل می شود، سپس در شهران به خط ۶ متصل و پس از آن در وردآورد به خط ۵ می رسد.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: پیش بینی های اولیه این است که حدود ۹ تا ۱۰ ایستگاه این خط در منطقه ۲۲ قرار خواهد گرفت و این خط با خط هایی مانند یک ، ۳، ۵، ۶ و ۷  تبادل مسافر انجام می دهد.

 او یادآور شد: فاز غربی خط ۱۰ به پنج بخش اجرایی تقسیم می شود و طبق برنامه قرار است هر چه سریعتر بخش پنجم خط ۱۰ از وردآورد به سمت ایران مال اجرایی شود.

نوذرپور اضافه کرد: در فاز یک خط ۱۰ قرار است در بخش هایی که معارض وجود ندارد کار در چند جبهه آغاز شود. این فاز در منطقه ۲۲ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و اجرای آن سه سال طول خواهد کشید.

او به خط ۹ مترو نیز اشاره و عنوان کرد: این خط از مترو چیتگر شروع و به سمت شمال آزادگان ادامه پیدا می کند و سپس از زیر همت، طول شرقی - غربی را طی می کند و به حالت نیمه لوپ به مرکز شهر منتقل می شود. البته زمان اجرای این خط مشخص نیست. علاوه بر این خط ۱۱ نیز که از چیتگر به سمت جنوب تهران (حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی) ادامه پیدا خواهد کرد، یک ایستگاه در منطقه ۲۲ که دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاز غربی خط منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه